Bendede f480 var gerçekten berbat bir foto çekim kalitesine sahip...
Ses desen oda yok bendeki spot ondanmı kaynaklanıyor acaba bilmiyorum ...
-Eğer bilen varsa söylesin lütfen spot telefonların genelinin kamera kalitesi düşükmü ?
birde spot f480 in İkinci eli ne kadar fiyata satılabilir ?-
Satmayı düşünüyorum
Aldığıma geçekten pişmanım bir tek sevdiğim özelliği var oda dokunmatiğinin hızlı olması