polat9767
Üye
selam ben cepten msn için senın yazdıklarının hepsını yaptım ama olmadı çok ayrıntılı ii yazmıssın ama olmuyor
malesef yaaa....
wap ayarlarım doğru sizin yazdıklarınızıda yaptım harfıyyen hemde ama nitekım olmuyor dıyorsunuz kı 8 köntür gidiyor diye benım 63 ten 20 kontürüm kaldı yaaa neyse emeğinize sağlık yınede inş. baska sefere inş. diyelım
malesef yaaa....
wap ayarlarım doğru sizin yazdıklarınızıda yaptım harfıyyen hemde ama nitekım olmuyor dıyorsunuz kı 8 köntür gidiyor diye benım 63 ten 20 kontürüm kaldı yaaa neyse emeğinize sağlık yınede inş. baska sefere inş. diyelım

