samsung e250 den %100 msn girme!!(resimli)

Sponsorlu Bağlantılar

polat9767

Üye
selam ben cepten msn için senın yazdıklarının hepsını yaptım ama olmadı çok ayrıntılı ii yazmıssın ama olmuyor
malesef yaaa....
wap ayarlarım doğru sizin yazdıklarınızıda yaptım harfıyyen hemde ama nitekım olmuyor dıyorsunuz kı 8 köntür gidiyor diye benım 63 ten 20 kontürüm kaldı yaaa neyse emeğinize sağlık yınede inş. baska sefere inş. diyelım :(
 


matkap_efe

matkap_efe

Üye
emeğine sağlık... sağolasın....
 

halitilyas

Üye
Güzel oldu eline saglık ta ben bunu alıyorum msn kaldırmıyo anlamıyorum ki yaw
 

kaya4905

Üye
Ya Senin DedikLerini Yaptım sonra dediki işte msnye girmek 23:59'a kadar beleş faLan ßénDé yaptım bağlantı hatası dedi..:(
 
Amedly Fatih

Amedly Fatih

Kapalı Hesap
bu program hepsınden dah guzel wap.kankamsn.com
 

şahan_12

Üye
çok güzelde msn programını nasil atıcaz
 
Killastyle

Killastyle

Üye
emeğine sağlık
 

kral_baba95

Üye
kac kontor
 

torun2

Üye
ya ama bende bağlantı atası diyo bende net bedava sadece bu ay vodafone liyim bu arada :S napcaz
 

Rahmi190352

Üye
kardesim
ucretsiz mi msn ?
 


Üst Alt