Ya bende D600 var. Annemde E250. Önceden annemde idi D600. Ona E250 aldık, D600 benim oldu. Fakat annem E250den memnun değil. Benim telefonumu geri almaya çalışıyor. . .
Yani bence de D600 kat kat daha iyi. Bi E250 nin özelliklerine bide D600 ün özelliklerine bakın anlarsınız ....
