Samsung D-600 'e Oyun ve Program Yükleme

slm arkadaşlar eline saglık kardeş cok güzel anlatmışsın ama bende tel hep kapanıyo acılıyo olmuyo ya daha detaylı bi şekilde anlata bilirmisin acaba saygılar
 

DaGeTe

Üye
ben kurdum arkadaşlar aslında basit ama istenilenleri tam manasıyla girmek lazım bazı kodları atlarsak oyunu atmadan tel kapanıyor istisnasız belkide 10 defa denedim ama iki tane oyun yükledim dahada yüklemeye devam edicem
 
ya gerçekten bu kadar yıldır nokia kullanıyordum ama bu kadar saçma bir oyun yükleme sitili yok...kamerası fln süper ama şu ayun işi adamı sıkıyor gerçekten... anlatım için çok teşekkürler...
 

schumici

Üye
ooo dostum baya karışık bişey gözüm korktu
 
beyler bende d600 var di olmuo diodum yaptim kücük bi hata yapioruz tel 05557669882 yapamayan arasin yardim edeyim

--------------- Ekleme ---------------

beyler yapamayan 05557669882 arasin ben yaptim
 

yama53

Üye


ÇOK GÜZEL SAĞOLUN!!!1
 

ghuntar

Üye
Topic biraz eski ama ben şansımı deniyip sorayım
OYun yüklemede son aşamaya kadar geldim kodu girdim PPPUp Usb seçtim oyunu uploaderda falan seçtim ondan sonra seri yüklemeye bastığımda yükleme hatası diyip kapanıyor acil yardım lazım şimdiden tşkler...
 
yaw kardeş benim telde hiç oyun yok dolayısıyla proxy ayarlarına giremiyorum nolur bi yardı msn:m.kartal112@hotmail.com
 

ghuntar

Üye


Ya bende güncel iyi bir site sanmıştım öyle diyip tavsiye etmişlerdi bir yardım eden yok.
 
 

intercot

Üye
abi yardim edin bende tam tamina 100 jar den vazla oyun var ama samsung d 600 dier dosyalar klasorune tasiyor nie? yardim... intercot@mail.ru
 
Ya bi yardım edin her yere baktım (benim telefon e250) Uygulamalar --> Java Dünyası'nın içinde AYARLAR yok. Resim koyarsanız çok sevinirim.
 

28laz28

Üye
link çalışmıyoo.
 

Bora

Üye
3 yıllık telefon hala d600 kullanan arkadaşlar var mı?
 
biz size D600 için bilgi gerek diyoruz siz ne diyosunuz oooooooo yaniii
 
yaw arksım su programları uplama sitresine giriyoz bi yok go diyo dovunload diyo tıklıyoz bisi olmuyo bana o programları msnden atacak olursa izmarit1259@hotmail.com (Ellerine saglık ugrasan arkm)