sametx
Üye
Samsung Corby'de Sms Sorunu yaşayanlar ?
arkadaşlar öncelikler merhaba
samsung corby i ilk çıktığında almıştım yaklaşık 2-3 aydır kullanıyorum ve telefondaki tek sıkıntım daha önce gelen mesajların kopyasının abartısız olarak 15-20 kez geldiğini söyleyebilirm..
bu sorunu nasıl cözebilirim , şimdiden yardımcı olanlara teşekkür ediyorum...
--------------- Ekleme ---------------
+++++++++++++++
samsung corby i ilk çıktığında almıştım yaklaşık 2-3 aydır kullanıyorum ve telefondaki tek sıkıntım daha önce gelen mesajların kopyasının abartısız olarak 15-20 kez geldiğini söyleyebilirm..
bu sorunu nasıl cözebilirim , şimdiden yardımcı olanlara teşekkür ediyorum...
--------------- Ekleme ---------------
+++++++++++++++




