ben telı aldım 24 saat gecmeden memnun kalmadıgımı ilettim degıstırıcktm telın ust tarafında bır sıyah leke vardı aldıgımda kutuyu orda acmamıs olmam hataydı sonra o lekenın ustunde parmagımı bıraz surttum gectı fakat cızık varmıs teln orasında sırf o yuzden degıstırmedıler baska tel alcaktım aynı magazadan