Samsung cep kronik sorunu ve kronik servis felaketi

Sponsorlu Bağlantılar

metintekin06

Üye
    Konu Sahibi
Samsung cep kronik sorunu ve kronik servis felaketi
18.07.2013 tarihinde Samsung S4 mini cep telefonu aldım 1 hafta içinde telefon tamamen boşta iken kendiliğinden kapanıp açılmalar yapınca 25.07.2013 te Bakırköy Samsung Servisi ne cep telefonunu verdim(yani aldıktan 1 hafta sonra-hatta bana verdikleri no: 4136849088) .Öncelikle hem Samsung Bakırköy servisinin(MTA imiş) hem de 444 77 11 genel merkezinin son derece ilgisiz tutumları var.Daha telefonu verirken eyvah nereye düştük dedim ama iş işten geçmişti..Telefonu servise verdikten 11 gün sonra 6 ağustosta servisi tekrar arıyorum durumu öğrenmek için Bakırköy Samsung telefonu değişim kapsamında Samsung’a gönderdik diyor 1.5 hafta 2 hafta beklersiniz bilmiyoruz süreyi diyor.Bu arada aynı anda birkaç gün içinde birkaç kez hem Bakırköy samsungla hem 444 77 11 le konuşmam oldu ;

Bakırköy Samsung telefonu değişime gönderdik diyor,444 77 11 arıza kaydınız kapanmış diyor : )

Yani tam bir felaket birbirlerinden haberleri yok.

Bu bir yana hadi 444 77 11 en sonunda değişim kapsamında telefonun gönderildiğini çözdü ondan başka da ne bir bilgi alabiliyorsunuz ne de yardımcı oluyorlar.Yani ordaki arkadaşların yerine bilgisayar koysalar aynı işlemi yapar hiçbir artısı yok.

Kardeşim ben telefonu alalı 1 hafta olmuş, hata senin telefonundan, 1 ay beklemek zorundamıyım !!! Daha sonra 10 gün telefon sende kalmış arıza olduğunu tespit etmişsinki zaten değişime gönderiyorsun.Ondan sonra 2 hafta daha Samsung un ne onayını bekliyorum,bana Samsung un onayını bekliycez diyorsun !

Şimdiye kadar kötü diye tabir edilen müşteri hizmetlerinde dahi bu kadar rahatsız edici ,müşterisine önem vermeyen bunu da net hissettiren bir servis daha görmedim.

Samsung Türkiye de en fazla cep telefonu satan firma müşterilerine verdiği servis bu mudur?

Bu arada Google da Samsung kapanıp açılma ya da restart sorunu derseniz bir sürü problemli Samsung Cep yazısı ile karşılaşıyorsunuz.Yani sorun hakkaten kronikmiş ama kötü olan samsung servisinin de kronik olarak müşteriye ilgisizliği ,çünkü aynı sorundan ister şikayetvar a ya da sorunu yaşıyanların yazılarına bakın servis sorunu yaşayan çok var…

Şu an 3.5 hafta oldu hala samsung tan ses yok…

Samsung un varsa garantiyi servisi unut yani.
 


Üst Alt