dantemustdie
Üye
samsung bada ya çok ayıp etti
arkadaşlar geçen sene şubatta wave 2 aldığımda samsung 2011 in ikinci çeyreğinde bada 2.0 desteğini sunacağını söylüyordu zaten ben de ona güvenerek aldım sonra 3. sonra 4.çeyrek oldu ve şimdi nisan diyorlar !!Uzun lafın kısası wave i satıp üstüne 500 ekleyip motorola atrix 4g aldım ve android farkını gördüm.tamam telefonu sadece telefon olarak kullanacaksak bada daha güzel bir işletim sistemi ama android özgürlük resmen,programlar,oyunlar flash desteği vs vs samsung bada ya çok ayıp etti
)) bir oyun cikinca bayram yapiyoruz Cigu cikan oyunda wave uyumlu degil beyaz ekran oyun oynuyoruz 