archeuscaine
Üye
Samsung 5620 Monde Mobile Messenger Yardim Lütfen
arkadaslar vodafone ve samsung 5620 monde kullanicisi olarak telefonumdan msn messenger açmak istiyorum ebudy falan diye duydum bikaçtane yüklemeyi denedim ama olmadı lütfen birisi kullanan var ise ebuddy nin çalışan versiyonunu yok ise nasil bağlanabilirim onu anlatabilirmi kafayı sıyırmak üzereyim yardım lütfen 


