Hayır söylediği doğru. O sakız bozmaz ama mekruh.Senin o hocan beş para etmez.
Neye dayanarak konuşuyor
Hayır söylediği doğru. O sakız bozmaz ama mekruh.
Zaten oruç tutan birisi niye sakız çiğnemek ister orasını da anlamam.
Oruç tutmak Meleklerle aynı dereceye gelmektir.
Zira Melekler yemez içmez.
Bırakın Allah aşkına tutmak istemiyorsanız bahane aramayın.
Yok şöyle oldu yok böyle oldu falan filan..
Kardeşim Kuranın emri kesin ve nettir.
Her sene her sene aynı sorular...
15 asıra yakın oldu nerdeyse orucun farz oluşu.
Âmâ hâlâ aynı şeyleri sorup duruyorlar.
15 asır boyunca hiç mi cevap bulmadı kimse
KefaretBırak sakızı dudağıma su değdirmiyorum ? Sakız çiğnerken yutarsa bide kaza orucu tutarsın ..
Bırak sakızı dudağıma su değdirmiyorum ? Sakız çiğnerken yutarsa bide kaza orucu tutarsın ..

Bir kaç gün oruç tutmakla meleklerle aynı dereceye gelinmez kardeşim.Lakin bütün bir ömrü Allah tealayı zikir ve kulluk ile geçirir , ve Rahman a karşı asi davranan şeytanı düşman bilirsen o zaman da meleklerin (çoğunun) gelemeyeceği bir dereceye yükseltilirsin.
Ayrıca orucun farzlığı 15 asırlık bir zamandan ibaret değildir.
Ayeti kerimede ''sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı'' diye geçer.
vesselam
4 gündür oruç tutuyorum işyerimde abdest alcak halim yok yaSu değdirmiyon ? Abdest alırken ağzını nası çalkalıyorsun![]()
![]()

Hocam Bilgisayarım Gta V i kaldırır mi?![]()

4 gündür oruç tutuyorum işyerimde abdest alcak halim yok ya![]()

duvarıma justin posteri asıyorum günah mı?

Çalışıyorum malesefCuma ?![]()
duvarıma justin posteri asıyorum günah mı?
Çalışıyorum malesef
Birader çalışıpta cuma namazına giden kaç işçi gördün sen ?( Bim hariç) bimde çalışmıyoruz biz.özel sektörde sana çalışcsksın der çalışırsın açları doyurursun buda sevap bak aç doyuruyoz ?Bahanen bu mu ?
Geçiniz efenim.
İman varsa imkan da vardır; Allahın Resulu (sav) savaşın en kızgın anında bile namaz kılıp oruç tutmuştur.
2 günlük dünya için sudan bahane arayıp ebedi ahiretini yakıyorsun.
Biliyorum zoruna gitti âmâ dost acı söyler
Birader çalışıpta cuma namazına giden kaç işçi gördün sen ?( Bim hariç) bimde çalışmıyoruz biz.özel sektörde sana çalışcsksın der çalışırsın açları doyurursun buda sevap bak aç doyuruyoz ?
