Öneri sahibinden.com dan replika telefonları sakın almayın

Sponsorlu Bağlantılar

07foto

Üye
    Konu Sahibi
sahibinden.com dan replika telefonları sakın almayın
arkadaşlar bir hafta önce sahibinden .com dan GÖRKEM iletişimden bir adet replika s4 mini aldım almaz olaydım görüntü benziyo ama icraat yok iki gün sonrada imei kayıtlı değil diye mesaj geldi ilanda sensörlerinin olduğu 256mb rem olduğu yazıyo ama öyle değil 50mb kullanılan 50mb da boşta olduğunu gördüm telefon android ama çoğu özellikler aktif değil dokunuyosun işlem yapmıyor ben kandım siz kanmayın telefonla arıyorum bunun sensörleri yok navigasyon yok diyorum sana benmi öğreteyim telefon kullanmayı diye cevap alıyorum artık gerisi size kalmış
 


KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Geçmiş Olsun :hmmm
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Geçmiş olsun hocam :angry:
 

07foto

Üye
    Konu Sahibi
allah razı olsun başkalarına geçmiş olsun dedirtmemek için.........
 
  • Beğen
Tepkiler: beruk
Symbianize

Symbianize

Üye
Geçmiş olsun böyle cihazları alarak bu insanlara rant kazandırmayın
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Geçmiş olsun
 
LimePie

LimePie

Üye
geçmiş olsun Türkiyede sahtekar çook
 

Emre

Üye
Geçmiş olsun Kardeş alacaksan orijinal alacan :)
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Orjinalinde bi yamuğu olsa bunuda bilemezki sonuçta netten alıyo. Çalışmayan bi özelliği kullanmasınıda öğretemez demi şikayet edecen aslında
 
dayannight

dayannight

Üye
geçmiş olsun keşke almadan önce buraya bir konu açsaydın almak isteyenleri soranları uyarıyoruz ilanlarında 10 gün deneme süresi yazmış ne kadar doğru artık
 
Son düzenleme:
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Geçmiş olsun almadan önce buraya bir konu açsaydın bütçen doğrultusunda birçok yönlendirme yapardık. Nolursa olsun asla çin malı telefon almayın 300 tl o işe yaramaz çöp telefonlara vereceğinize Samsung Galaxy Y ya da benzeri bir cihaz alın çok daha iyi en azından ne olduğu belli.
 

07foto

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler arkadaşlar en az 10 sefer çinden ürün aldım hiç birisin de problem çıkmadı son aldığım telefon 3 sene önce arc s kopyası idi orjinalinden farkı yoktu suya düşrürdüm bozuldu.
 
Mayk29

Mayk29

Üye
replika pişmanlıktır.
 

MaxipmaN

Üye
ikinci el n95 bu çöplerden çok daha iyidir ayrıca sahibinden.comdan araba falan da alınmaz söyliyim
 
caps6

caps6

Üye
yine çinden getirseydin iyi olurdu burda satılan replikalar genelde kalitesi düşük olanlar zaten o telefonlar uzun ömürlü değil elbet birgün sorun çıkartacaktır tamiri de zor kaliteli olanlarıda yüksek fiyatlara satılıyor
 

07foto

Üye
    Konu Sahibi
yine çinden getirseydin iyi olurdu burda satılan replikalar genelde kalitesi düşük olanlar zaten o telefonlar uzun ömürlü değil elbet birgün sorun çıkartacaktır tamiri de zor kaliteli olanlarıda yüksek fiyatlara satılıyor
haklısın bu ders oldu ama sahibinden. com dan gerçekten hiç bşey satın almayın hepsi üç kağıtçı en kalitesiz ürünleri boyayıp satmaya çalışıyolar
 
LimePie

LimePie

Üye
buraya konu açsaydın keşke biz seni yönlendirirdik çin malı telefon alınmaz orjinal telefon olsun isterse galaxy mini olsun ama en azından arkadaşın dediği gibi ne olduğu belli
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
0MG90

0MG90

Üye
Buradan alacağına Aliexpress gibi siteden alsaydın daha iyiydi kardeş
Replika pişmanlıktır yinede.
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
blacktalon

blacktalon

Üye
Gecmis olsun kac para verdin ona
 
nsren

nsren

Üye
Kisilerim bütcesini bilmeden yorum yapmak istemem aslinda. Ama sirf görüntüsü benziyor diye repklika alan insanlara kızıyorum. Bu riski bilerek aliyorlar sonra pisman oluyorlar. Lütfen bu cihazlari almayin aldirmayin. Unutmayin talep olmazsa bu cihazlar ülkeye gelmez ve baskalarinin cani yanmaz. Bu arada gecmis olsun.
 


Üst Alt