Sadece oyun için telefon alınır mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
Sadece oyun için telefon alınır mı ?
evet arkadaşlar oyun için telefon alınır mı ? Android falan
 


CasuS_87

CasuS_87

Üye
Sadece oyun içinse telefon almaya gerek yok :) Bir tane psp hatta psp vita almak daha mantıklı ;)
 
Epple

Epple

Üye
Sadece oyun icin aldim dersin. Tum islerini yaparsin -tabi bunlari yapabilecegin bir telefon ise- Yani oyun icin aldim dersin. Bi ihtiyaca donusur senin icin. Umarim anlatabilmisimdir :)
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
Oyun oynayacaksan alacaksın bi ipod touch son nesil:)her oyunu oynarsın:good:
 
djhiguramos

djhiguramos

Üye
Oyun telefonları pahalı en az 1000 kağıt dökeceksin.Ama Bir sene sonra aynı cihaz a tekabül eden 600 liralık cihazlar göreceksin.Bkz 7610 1000 kağıt idi şimdi onun işlemcisinde bir cihaz görseniz kaçarsınız apple ürünleri biraz nankör kaçabilir 1 nesil atladığında zaten 4 çekirdekli işlemcileri olacak (bkz ipad) yeni oyunlar çalışmayacak (iphone 3gs kullanıcıları iyi bilirler çalışmayan yeni oyunları) casual gamer ' ım ben derseniz nintendo ds yada yeni çıkan 3ds xl (yurt dışında 200$ yurt içinden almayın 800 lira fiyat çeker teknoloji mağazaları) yok ben grafiği severim derseniz istisnasız ps vita dır ha o kadar param yok derseniz psp çok ucuzladı ve kırmanız ve oyun kurmanız için elinizin altında bir sürü kaynak var.

----
Madem oyun oynayacaksın 1000 lira telefona vereceğine 600 liraya 60gb ps3 var evinde hd ready tv varsa kaçırma.
 
aleranol

aleranol

Üye
Oyun telefonları pahalı en az 1000 kağıt dökeceksin.Ama Bir sene sonra aynı cihaz a tekabül eden 600 liralık cihazlar göreceksin.Bkz 7610 1000 kağıt idi şimdi onun işlemcisinde bir cihaz görseniz kaçarsınız apple ürünleri biraz nankör kaçabilir 1 nesil atladığında zaten 4 çekirdekli işlemcileri olacak (bkz ipad) yeni oyunlar çalışmayacak (iphone 3gs kullanıcıları iyi bilirler çalışmayan yeni oyunları) casual gamer ' ım ben derseniz nintendo ds yada yeni çıkan 3ds xl (yurt dışında 200$ yurt içinden almayın 800 lira fiyat çeker teknoloji mağazaları) yok ben grafiği severim derseniz istisnasız ps vita dır ha o kadar param yok derseniz psp çok ucuzladı ve kırmanız ve oyun kurmanız için elinizin altında bir sürü kaynak var.

----
Madem oyun oynayacaksın 1000 lira telefona vereceğine 600 liraya 60gb ps3 var evinde hd ready tv varsa kaçırma.

çok haklısın kardeşim. Eğer mobil olarak oyunu seviyorsanız (DİKKAT) o zaman alın 1000 tlye bir ps vita en iyisi olur. Sebebi ise şu anda 2000 tl olan androidli cihaz 2 sene sonra çıkacak oyunu alamayacakken ps vitanın tüm oyunlarını aralıksız oynasan 2 yılda bitmez :) ayriyetten donanım olarak en iyi aletlerden biri.
2.0 ghz 4çekirdekli işlemciye ve kendi türünün en iyisi ekran kartına sahiptir. B durumda bir cihaza karşılık andrıid veya ios derseniz :( işniz zor.
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
playstation portable alırım daha iyi
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
Benim için hem oyun hem internet hemde uygulamalar önemliydi.
ama ben sadece oyun oynayacağım diyorsan psp al ?
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Sadece oyun için telefon alınmaz ama oyun ağılık için alınır :ok2:
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
PSVita daha mantıklı olur sanki.
 

bolamanle

Üye
Vita kaça
 

PixelWolf

Üye
ıpod touch 4 alın ynına da bi c6-01 tamamdır
 
Superfan

Superfan

Üye
Oyun için alınacaksa PSP ve ya Vita yakışır ama Vitaya para yetiştiremezsin.Oyunları çok pahalı :S
 
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
oyun oynama amaçlı android almak dan bahsediyorum .
 
incitemfm

incitemfm

Üye
telefon rahat bozulur sürekli oyun oynarsan
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye


oyunu satın alacağını kim söyledi? :)

PS Vita henüz hacklenmedi ps vita oyunlarını çalıştırmıyor diye biliyorum...PSP konusuna gelirsekte çoğu IOS oyunu PSP oyunlarından daha iyi grafikli tabi oynanılabilirlik olayı farklı.Ayrıca sadece oyun için alan yoktur oyunun yanında uygulama, internet, kamera ve tefonda almış oluyorsun.Gidipte IOS, Android alma PSP + telefon al demekle 808 alma fotoğraf makinesi + telefon al demek aynı şeyler.
 
Twüt

Twüt

Üye
Bu konular sence de sıkmadı mı artık anıl :hmmm Xperia Play ya da iPod touch al.
 
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
hayır sıkmadı ben alıcam demiyorum insanların düşüncelerini ögreniyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

bilisimler
Cevap
2
Görüntüleme
317
DarkredBlue61
Cevap
0
Görüntüleme
163
z.ibra
Cevap
9
Görüntüleme
1K
z.ibra


Üst Alt