Oyun telefonları pahalı en az 1000 kağıt dökeceksin.Ama Bir sene sonra aynı cihaz a tekabül eden 600 liralık cihazlar göreceksin.Bkz 7610 1000 kağıt idi şimdi onun işlemcisinde bir cihaz görseniz kaçarsınız apple ürünleri biraz nankör kaçabilir 1 nesil atladığında zaten 4 çekirdekli işlemcileri olacak (bkz ipad) yeni oyunlar çalışmayacak (iphone 3gs kullanıcıları iyi bilirler çalışmayan yeni oyunları) casual gamer ' ım ben derseniz nintendo ds yada yeni çıkan 3ds xl (yurt dışında 200$ yurt içinden almayın 800 lira fiyat çeker teknoloji mağazaları) yok ben grafiği severim derseniz istisnasız ps vita dır ha o kadar param yok derseniz psp çok ucuzladı ve kırmanız ve oyun kurmanız için elinizin altında bir sürü kaynak var.
----
Madem oyun oynayacaksın 1000 lira telefona vereceğine 600 liraya 60gb ps3 var evinde hd ready tv varsa kaçırma.