S8500XXJL2 Bada 1.2 Yenilikler

Sponsorlu Bağlantılar

genckamyoncu

Üye
    Konu Sahibi
S8500XXJL2 Bada 1.2 Yenilikler
- Bada v1.2
- Bazı uygulamalarda ve web sitelerde sayfa yüklenirken dosya boyutu çok büyük hatası giderilmiş.
- T9 Trace Teknolojileri
- Akıllı bir parmağınızı aka Swype hareket
- Browser v2.2 Dolphin iyileştirilmiş.
- - Yüksek hız
- - Statik ve gelişmiş navigasyon çubuğu (menü)
- Kronometre ve çalar saat hataları giderilmiş.
- Ekran telefon kilitledi yenilenmiş.
- Müzik veya video oynatıcı gibi uygulamalarda ayarları nokta görüntülemek için ok
- Donanım ya (üst düğmesi hep ses ve tersi artar) iki tarafındaki ekran çevirmek, hem de iş hacmi değiştirmek için düğmeye
- En "uyarılar" sen sor "Gelecek seçim zamanı
- Başarısız bir yükleme aletler ile ilgili bir sorun Sabit (araçlar)
- Kilitli modunda, ekran merkezi düğmesine (eğer ayarlanmışsa) açabilirsiniz
- Gelişmiş USB bağlantı yöneticisi, şimdi bağlantı sonra telefonu ile çalışmaya devam edebilirsiniz (yığın depolama olarak bağlandığında, telefon hafıza kartı kullanamazsınız)
- Telefonunuzun, Kies giriş yapamıyorsanız prizden çekin ve sürücüleri Kies takın (Kies -> Yenileme Birimi), ve hatta bilgisayarınızı yeniden başlatın ve Kies v1.5.3.10093_80 ile test
buradan indirin
 


Hijacker_worm

Hijacker_worm

Üye
beyler ben yukledm denılernler dogru pek fark yok ama spoof yapılmıyr yapılan spooflarda calsmıyrm k1 surumune gerı dondm
 
silver021

silver021

Üye
en temizi JJ9. bada 1.2 nin hatasız sürümü diyebilirim.
birde bu bada 1.2 artık can sıkıor. aylardır 1.3 1.4 ne bilim 2.0 gelicek diorlar ama görünürde hiç birşey yok.
dolphin browserın artık yeni bi sürümüyle gelmesini dört gözle bekler olduk. şu flash sorunu bi çözülsün ya :D
eski flash kullanımı her sitede kalktı neredeyse. biz halen beklioruz.
 

aybek1453

Üye
Eğer Nisan ayına kadar bada da bir gelişme olmazsa samsunga tekrar tövbe edeceğim.Şu ana kadars gayet memnunum.
 

muratgucyetmez

Üye
arkadaşlar bu güncelleme olmadığı için rehber mesajlar silinmiyor değil mi? upgrade yapılıyor nede olsa? doğru mu biliyorum
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
bada 2 2011 haziran ayında gelmesi bekleniyor samsung duyurmuştu.
 
Hijacker_worm

Hijacker_worm

Üye
viranufuk

viranufuk

Üye
benim sürüm 1.0.2 jvjkı/jvjjı ben bunu yüklesm bilgilerim yüklediğim uygulamalar silinirmi silinirse nasıl yedeğini alabilirim uygulamarın şimdiden teşekürler
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
benim sürüm 1.0.2 jvjkı/jvjjı ben bunu yüklesm bilgilerim yüklediğim uygulamalar silinirmi silinirse nasıl yedeğini alabilirim uygulamarın şimdiden teşekürler
kiesle güncelleyemessin zaten başka programla güncellersin ama ben tavsiye etmiyorum biraz daha bekle 2011 ocak ayında falan 1.2 kiese gelecek ozman kies ile sağlıklı güncellersin.
 
viranufuk

viranufuk

Üye
kiesle güncelleyemessin zaten başka programla güncellersin ama ben tavsiye etmiyorum biraz daha bekle 2011 ocak ayında falan 1.2 kiese gelecek ozman kies ile sağlıklı güncellersin.
bencede kiesi bekliyim bu arada bada 2.0 inşallah aynı anda türkiyede de düşer
 

aybek1453

Üye
Dünden beri kullanıyorum.
1-İnternet çok hızlandı.Sayfa büyük düzgün görüntülenemiyor diyen sitelerde banamısın demiyor artık.
2-Teli zorlamama rağmen yeterli hafıza yok uyarısı hiç almadım.
3-Şarj çok daha iyiydi.
4-Alarm çalmama olayı düzeltilmiş.
5-Cihaz bayağı serileşmiş.

Kısacası bada 1.2 ile telefonun şikayet edilen biçok yanı tarih olacak.

Bada 2.0 konusunda fikrimi tekrarlayayım.Haziranda yeni telefonla gelecek.Bizim gibi beta yazılım yükleyenlere mart-nisan aylarında gelir diye düşünüyorum.Bada 2.0 ile telefonumuz boyut değiştirecek.Bahsedilen özellikler çok güzel.Yaza sanırım farklı şeyler konuşacağız.
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
evet bada 2.0 çok süper olacak bir çok özellik gelecek. sabırsızlanıyorum bi an önce cıksada yüklesek.
 

aybek1453

Üye
evet bada 2.0 çok süper olacak bir çok özellik gelecek. sabırsızlanıyorum bi an önce cıksada yüklesek.
Valla ben sabırsızlanmamaya çalışıyorum çünkü sabırsızlanırsam telefondan soğurum diye korkuyorum. :hmmm Keşke biz yanılsak da şubatta samsung bada 2.0 ile çıkacak yeni telefonu tanıtırken gelse. :oke:
 

doktor5045

Üye
1.2 yı avrupaya 5 ay oldu gonderelı samsung bızde hala yok 2 surumunude martta gonderır avrupaya 2012 de bız alırız artık
 

kizmayantepe

Üye
resmi bada 2.0 desteği 8500 için gelmeyebilirde.çunku bada 2.0 yazılımı olacak telefonlarda nfc(near field comunication) "doğrumu yazdım bilmiyorum" diye bir donanım ve bu donanımın yazılımı yüklü olacak deniyor.Bizim 8500 larda böyle bir donanım yok.ama insallah bizim wave ler içinda bada 2.0 çıkarırlar
 
Hijacker_worm

Hijacker_worm

Üye
resmi bada 2.0 desteği 8500 için gelmeyebilirde.çunku bada 2.0 yazılımı olacak telefonlarda nfc(near field comunication) "doğrumu yazdım bilmiyorum" diye bir donanım ve bu donanımın yazılımı yüklü olacak deniyor.Bizim 8500 larda böyle bir donanım yok.ama insallah bizim wave ler içinda bada 2.0 çıkarırlar

haklisn ama resmen Gt-8500 için 2.0 sürmü çıkarilacaği açıklanmstı
 

suleymanyuce

Üye
beyler jk1 de youtube a gırebılıyordum. jl2 yukledim ama youtube ye gırmıyor . sizdede bu sorun var mı...
 

paduk

Üye
bada 1.2 yi şu an kurdum samsung 8530 daki 1.2 ile aynı mı aynı ise espirisi ne ? wave 8530 da yeni yazılımlar mevcutmu acaba ? bilen varsa bunları bende bilmek isterim..
 

birsutanem

Üye
arkadaşlar telefonun ana ekranında mesaj bölümü yerine menü yü nasıl getiririz.bilen varmı
 


Üst Alt