S60v5'i Belleye Çevirmede Kullanılan En İyi Programlardan Biri: WinHex

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
S60v5'i Belleye Çevirmede Kullanılan En İyi Programlardan Biri: WinHex
Belle görünümünü kazandırmak için dil dosyalarının tümünde HEX kodları teker teker değiştirilmelidir ve bu iş çok zahmetlidir. WinHex bu işlemi sizin için kendisi otomatik olarak yapar.

Şimdilik anlatım yapamam ancak önceden kullananlar bilirler bu programın ne işe yaradığını. Müsait bir zamanda bu konuya anlatımda eklemeyi düşünüyorum.

 


Atacan-

Atacan-

Üye
Çok teşekkürler.
Anlatımı ben yapacaktım fakat çok detaylı anlatmak gerekiyor . Herkesin anlaması açısından Zahmetli olduğu için vazgeçtim :)
Kolay gelsin.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Çok teşekkürler.
Anlatımı ben yapacaktım fakat çok detaylı anlatmak gerekiyor . Herkesin anlaması açısından Zahmetli olduğu için vazgeçtim :)
Kolay gelsin.

Rica ederim. Boş vakit + sağlam internet bulursam temiz bir anlatım yaparım :)
 
ByKatre

ByKatre

Üye
Beklemedeyim
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
nasıl ya anlamadım ben :s
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Belle çevirilerim devam ediyor. T.C.K v2'nin finale ulaşmasıyla çalışmalarım son bulacak ve yaptılarımı aynen buraya aktaracağım.
 
fLuke!

fLuke!

Üye
winhexi açınca beynim 404 verdi.anlatımı bekliyorummmmm!:D
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Sadece belle bar değil, başka şeylere de yarıyor.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
ByKatre

ByKatre

Üye
Hadi bekliyoruz anlatımı usta :tebessüm:
 
acuxx

acuxx

Üye
kolay gelsin iyi çalışmalar usta :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt