S.a .Samsung s5603 almıştım 7-8 gün önce.Bataryası kullanmadığım halde sadece 12 saat gidiyordu.Sordum soruşturdum ama sorunu çözememiştim.Dün tesadüf sitenizi buldum yorum ve tavsiyeleri okuyup Telefonumun şebekesini gsm 900/1800 yaptım ve sanki mucize oldu telefonun şarj ömrü otomatikmen düzeldi.Dün öğleyin şarj dan çekmiştim normal de aynı günün gecesine bitiyordu şarjı.Ama su an dünki şarj ile hala dolu.(aradan 16 saat geçmesine rağmen)Siteye adminlerine ve Tüm yorum yapıp yol gösteren arkadaşlara teşekkür ederim.Sırf teşekkür etmek için üye oldum ama artık sorunum olursa ilk önce maxicep.com bakmadan çare aramayacağım.____GSM 900/1800 <<SIRF BUNUN İÇİN 2 TANE SIFIR BATARYA ALMAK ZORUNDA KALDIM...HOŞÇAKALIN. 26,03,2010