bilgilendirme için sağol HTC 2223 Touch Viva var 80tl istiyo üstüne nasıl sence
bide nokia5800 var üstüne 100tl istiyo ama 75 e alırım garantisi felan herşeyi var
htc güzel telefon fakat bu modelde dokunmatik çok hassas mesaj yazacaksan kalem kullanman gerekecek parmala çok uğraştırır.diğer özelliklerine diyecek birşey yok donma takılma falan gibi kötü huyları yok.
5800'a karşı benim bi gıcıklığım var bilmiyorum neden ama.
Bir arkadaşımda vardı 1 kaç saat takıldım ama star'ı kullandıktan sonra dokunmatiği odun gibi geldi bana.Fakat artı olarak symbian var tabi buda tonlarca uygulama,oyun demek yanlış hatırlamıyorsam gps de vardı ama.laf olarak vardı heralde yanlış hatırlamıyorsam gps'den pek memnun değil kullanıcıları.
Buna rağmen alınabilecek bir telefon ama.