s5233wi takas yapıcam lütfen yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
gunay45

gunay45

Üye
    Konu Sahibi
s5233wi takas yapıcam lütfen yardım
arkadaşlar w910i ile kafa kafaya lg gm735 in üstüne 200tl isteniyo sizce he yapayım

w910i:
LGGM735:
 


SAINT1

SAINT1

Üye
w910i güzel telefon 3g ile çok hızlı bir şekilde internette sörf yapabiliyorsun fakat wi-fi yok dokunmatik değil.Star'dan sonra sana çok basit geleceğini düşünüyorum.
LG güzel telefon hem işletim sistemi windows hem wi-fi ve dokunmatik ekran olması ve arayüzleri çok iyi.
Fakat LG marka olarak telefon sahasında ne kadar başarılı orasını bilmem arıza çıkarma durumu olabilirmi araştırmak lazım.Abim teknosada müdür ve Lg alma demişti bana sebebini bilmiyorum seni yaznlış yönlendirmekde istemiyorum ama.
Ben olsam yinede LG'yi alırdım tabi.ama alternatifin varsa htc'ye yönelmeni tavsiye ederim.Bu alacağın telefonlar 2. el mi?
 
gunay45

gunay45

Üye
    Konu Sahibi
w910i güzel telefon 3g ile çok hızlı bir şekilde internette sörf yapabiliyorsun fakat wi-fi yok dokunmatik değil.Star'dan sonra sana çok basit geleceğini düşünüyorum.
LG güzel telefon hem işletim sistemi windows hem wi-fi ve dokunmatik ekran olması ve arayüzleri çok iyi.
Fakat LG marka olarak telefon sahasında ne kadar başarılı orasını bilmem arıza çıkarma durumu olabilirmi araştırmak lazım.Abim teknosada müdür ve Lg alma demişti bana sebebini bilmiyorum seni yaznlış yönlendirmekde istemiyorum ama.
Ben olsam yinede LG'yi alırdım tabi.ama alternatifin varsa htc'ye yönelmeni tavsiye ederim.Bu alacağın telefonlar 2. el mi?

bilgilendirme için sağol HTC 2223 Touch Viva var 80tl istiyo üstüne nasıl sence
bide nokia5800 var üstüne 100tl istiyo ama 75 e alırım garantisi felan herşeyi var
 
enex_enes

enex_enes

Üye
bence iphone 4 al :D:D:D:D:D:D
 
gunay45

gunay45

Üye
    Konu Sahibi
bence iphone 4 al :D:D:D:D:D:D
kardeşim nasıl alayım onu ya zaten işler kessat :D :D :D :D :D :D

--------------- Ekleme ---------------

samsung star s5233wi telefonumu LG-GM735 takas edersem 150tl nokia5800 ile takas edersem 75 tl vercem hangisi sizce
 
enex_enes

enex_enes

Üye
bence lg alma 5800 alabilirsin wifi falan var yani, bence 5800 düşün
 
SAINT1

SAINT1

Üye
bilgilendirme için sağol HTC 2223 Touch Viva var 80tl istiyo üstüne nasıl sence
bide nokia5800 var üstüne 100tl istiyo ama 75 e alırım garantisi felan herşeyi var
htc güzel telefon fakat bu modelde dokunmatik çok hassas mesaj yazacaksan kalem kullanman gerekecek parmala çok uğraştırır.diğer özelliklerine diyecek birşey yok donma takılma falan gibi kötü huyları yok.
5800'a karşı benim bi gıcıklığım var bilmiyorum neden ama.
Bir arkadaşımda vardı 1 kaç saat takıldım ama star'ı kullandıktan sonra dokunmatiği odun gibi geldi bana.Fakat artı olarak symbian var tabi buda tonlarca uygulama,oyun demek yanlış hatırlamıyorsam gps de vardı ama.laf olarak vardı heralde yanlış hatırlamıyorsam gps'den pek memnun değil kullanıcıları.
Buna rağmen alınabilecek bir telefon ama.
 
gunay45

gunay45

Üye
    Konu Sahibi
valla kararsız kaldım ya 5800 ın sahibi 90 tl ye çıktı LG-GM735 modelindede wifi var ve görüntüsü çok hoş ama lg nin pazarı yok ya zaten manisalıyım kafayı sıyırcam iyice :D :D
 
enex_enes

enex_enes

Üye
Gps benim akrabam kullanıo 5800 ın evde bile kullanıo mutfağı bulmak için falan :D:D o beğenio samsung starla 5800 arasında ps3 xbox rekabeti gibi bişi var :D starı olan 5800 istemio 5800 olan star istemio
 
gunay45

gunay45

Üye
    Konu Sahibi
htc güzel telefon fakat bu modelde dokunmatik çok hassas mesaj yazacaksan kalem kullanman gerekecek parmala çok uğraştırır.diğer özelliklerine diyecek birşey yok donma takılma falan gibi kötü huyları yok.
5800'a karşı benim bi gıcıklığım var bilmiyorum neden ama.
Bir arkadaşımda vardı 1 kaç saat takıldım ama star'ı kullandıktan sonra dokunmatiği odun gibi geldi bana.Fakat artı olarak symbian var tabi buda tonlarca uygulama,oyun demek yanlış hatırlamıyorsam gps de vardı ama.laf olarak vardı heralde yanlış hatırlamıyorsam gps'den pek memnun değil kullanıcıları.
Buna rağmen alınabilecek bir telefon ama.
bencede 5800 odun gibi telefon ama işte ne olduysa işletim sistemli telefon almaya kararverdim samsung stara android fyükleme imkanı var diyo sitede bazı arkadaşlar amaoda nezaman kesinleşir bilinmez
 
enex_enes

enex_enes

Üye
valla odun gibi ama uygulama falan baya var flash var 3g var görüntülü görüşme falan filan ben belki 5800 alırdım
 
gunay45

gunay45

Üye
    Konu Sahibi
valla odun gibi ama uygulama falan baya var flash var 3g var görüntülü görüşme falan filan ben belki 5800 alırdım

valla kardeşim kafam çok karışık şuanda zaten sabah 7 de yattım 9 da SONYERİCSSON W910İ nin sahibi aradı konuştuk kafa kafaya takas için anlaştık telin şekli süper ama ne işletim sistemi var nede wifi var düşüneyim dedim. sonra LG nin sahibiyle konuştum oda 200 dedi 150 ye anlaştık ama LG nin şekli süper ya özellikleride çok güzel daha sonra 5800 ın sahibiyle konuştum oda son 90 dedi kafam çorbaya döndü yani
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt