Telefon Tavsiyesi s5 , z2 , m8

fk555897

Üye
Ben olsam Z2 alırdım. Telefon tasarım olarak çok güzel. Telefonun tek beğenmediğim yönü ekranıydı onu da düzelttiler.
 
Anladım
Ama süper AMOLED ise sanki tam tersi abartılı konstrant ayarı aşırı parlak Sony daha gerçekçi
 

sacid589

Üye
    Konu Sahibi
Z2 m8den iyi gibi ama m8 200 lira daha pahalı z2 iyi olmasina ragmen m8 in pahalı olmasındaki sebep ne acaba
 

xmustx

Üye
M8 al derim.patronum iphone 5 ten vazgeçti ve m8 aldı.
 

agoin

Üye
Ben s5 aldım gayet stabil ve hızlı kötülemeye gerek yok kullanmayın ca bilemessiniz
 

Invoke

Üye
-touchwiz
-knox
-plastik
ve aynı para
 
Tepkiler: Senyor Keş

Invoke

Üye
sen bir istiyorsun adamlar 2 yapmış daha n'olsun işte?
 
Tepkiler: muhammettvurucu

Invoke

Üye
megapixel düşük
 
Tepkiler: muhammettvurucu