s40 Operatör Logosu Ekleme

-Sonraki adımda
telefonunuzun kendi
tarayıcısına giriyoruz .
(müzik çalar > seçenekler >
indirmeler > adrese git)
rtsp:// 'yi siliyoruz. yerine
"file:///e:/avea.oplc"
yazıyoruz.
İşte bu kısmı nokia 6300 da nasil uygulayacam onu yapamadim kardeşim.
 
    Konu Sahibi
kardeşim 6300 da zaten adrese git bölümü vardı heralde. File:/// ile başlayan yazıyı menüdeki internetten adrese git bölümüne yaz bide
 
kardeşim 6300 da zaten adrese git bölümü vardı heralde. File:/// ile başlayan yazıyı menüdeki internetten adrese git bölümüne yaz bide

File:/// ile başlayan yazıyı tarayıcıya yazıyorum fakat desteklenmeyen içerik uyarısı veriyor.
 
    Konu Sahibi


File:/// ile başlayan yazıyı tarayıcıya yazıyorum fakat desteklenmeyen içerik uyarısı veriyor.

internette baktım biraz da 6300 biraz eski seri olduğu için heralde onlara .ota uzantılı logolar oluyomuş kardeşim. istersne internette araştır. bulamazsan bir araştırma yapar onun hakkında da bir konu açarım
 

tamam kardeşim demek ki sorun telde.ilgin ve alakan için ayrıca teşekkür ederim.
 

MrTech

Üye

avea kardesim.
 

SheFy

Üye
Ya ben vodafone yi pcden vodafone.opcl yapıp telefona attım ilk sonra adrese git yerinden yaptım oldu ama güzel durmadı ben tekrar daha güzel bi şey yaptım hafıza kartına attım bu sefer adres yerine yazıyorum sayfa bulunamadı diyo kaç kere denedim nafile telefon 5130
 
    Konu Sahibi

dosyasının adının vodafone.oplc olduğundan emin ol kardeşim o yüzden olabilir.
 

SheFy

Üye
Baktım vodafone.oplc ama sayfa bulunamadı diyo ilk denediğim de olmuştu
 

SheFy

Üye
Senin verdiğin örneği yaptım oldu sağolasın eline sağlık
 

SheFy

Üye
Senin koyduğunu indirdim oldu benim ki herhalde foto çözünürlüğü uymuyordu galiba
 

Villager

Üye
teşekkürler.. Biraz geç oldu ama..
 

burakilk

Üye
Vodafone operatör logosu yapabilen varsa lütfen yazsın.