S4 vs S3 vs ip5

kaangul

Üye
    Konu Sahibi
S4 vs S3 vs ip5
Degerli maxicep üyeleri ben yeni telefon almayı düşünüyorum ancak aklıma takılan bazı sorular var.Ben telefonu en çok oyun oynamak için kullanacağım .Önceki telefonum Nokia oldıgu için oyun ve uygulama konusunda baya sıkıntı yaşadım Bu nedenle telefonda oyun çeşitliliğinin olması ve kasmadan çalıştırması önemli.Sizce S4 s3e göre 800 tl lik,bir farkı hak ediyor mu?iphone 5 ile s4un oyun performansı karşılaştırması yapılırsa sizce hangisi daha iyi?Teşekkürler
 

Türe

Üye
Sırf oyun ve uygulama içinse düşünmene gerek yok abi. iPhone 5 al keyfine bak.
 
Tepkiler: Joker

Joker

Emekli Yönetici
İphone 5 oyun ve uygulama açısından androide göre biraz daha iyi çünkü çoğu uygulama ilk olarak ios'a yazılıyor ve sonrada diğer sistemlere portlanıyor o yüzden bazı sıkıntılar çıkabiliyor sadece oyun ve uygulama ise iphone al derim
 

fk555897

Üye
Oyun bakımından iPhone 5 daha iyi.
 

PriZm

Üye
4" ekranda zevkli oynayabilirsen iPhone 5 al.
 
Tepkiler: killer53
ben olsam s4 alırım oyun atmak ve oynamak daha rahat
 

MrExpert

Üye
4" ekranda zevkli oynayabilirsen iPhone 5 al.

4inçte bence gayet iyi sayılır oyun konusunda ne çok büyük ne çok küçük Şahsen benim Hoşuma gitti.




Tvsiyeye gelirsek Oyun uygulama kopnusunda en iyi performansı alacağın cihaz iphone 5
 
galaxy s4 al kardesim bir daha arkana bile bakmazsin galaxy s5 cikana kadar
 

PriZm

Üye


4inçte bence gayet iyi sayılır oyun konusunda ne çok büyük ne çok küçük Şahsen benim Hoşuma gitti.




Tvsiyeye gelirsek Oyun uygulama kopnusunda en iyi performansı alacağın cihaz iphone 5

Adama sormuştum ama
 

kaangul

Üye
    Konu Sahibi
4 inç bence yeterli sanırım ip5 almam en mantıklısı olucak
 
iphone 5 almanı tavsiye etmem oyun konusunda nekadar akıcıda olsa nedense hoşuma gitmiyor ayrıca 4inchde ne onanabilirki en fazla temple run2 veya yarış oyunları yoksa fps oyunları çok zor küçğğcğk ekrana parmaklarını zor sığdırısın s4al rahatına bak s4 kullanan birisi olarak diyorum çok güzelbir cihaz
 
Bence s4. Bazı oyunlar ios a önce çıksada belli bir zaman sonra androide çıkıyor.S4 performans olarakda iyi 5 inç ekranda daha fazla zevk alırsın.
 

MrExpert

Üye


ayrıca oyunların cogu ucretli android gibi bedava sitelerden indirme olasılığın yok alan kisinin baya bii zengin olması lazım. Bence dusunsene watsap dahi ucretli


Nekadarda yanlış biliyorsun veya atıyorsun. 25PPile jb bile yapmadan çok rahat indirilebiliniyor ayrıca siz androidde indirme yaparken çok fazla uğraşıyorsunuz yani oyunları indirirken yavaş hostinglerde hele bide premium yoksa uğraşıyorsunuz Ama 25pp ile bu dertte yok torrent mantığıyla sürekli hızlı whatsapp konusuna gelirsek whatshaap zaten 1$ yani bu parayı ödemek için zengin olmaya gerek yok.


- - - Eklendi - - -





O zaman bende kendi fikrimi belirtiyorum.5.5" ekranda oyun oynamak harika.

Senin Görüşün Saygı Duyarım Burası özgür ve açık bir platform isteyen isteği fikrini söyleyebilir.
 
Oyunu bırak. Rezillik çekmek istemiyorsan. İphpone 5 al. Oyun konusunda da hiç sıkıntı yaşamazsın...
 

Sakin ol .
Wtsapı almak isteyenler zengin diye bi kahde yok bn dger uyglmlri soyluyom jealibreaki biliyom bilmesem yazmam o yontemi yapmadan nasl indiriyorsun soylede arkadasa soyluyum oda indrsin tabi biliyorsn dostum androiddede blackmarket alpha diye brsey duysaydın boyle cahilce konusmazdın balckte hersey bedava oyun dosyalarinini oyun uzerinden cekiyorsun zaten