S4 Mini Şebeke Sorunu

bilal72

Üye
Hocam boşa gonderiyorsun bütün telefonlar böyle, üretim hatası olduğu için bence pek yapacak birşey yok
 
Nasil yani benim tanıdığım iki kiside var en azindan ve saatlerce konustuklarini ve kesilme olmadıgini soyluyolar
 

bilal72

Üye
Bende tanıdığım çok kişi var aynı sorun var
 
Simdi arkadasim ile konustum problem yok dedi şans meselesi bence valla ben pazartesi göndereceğim ana kartı degistirmelerini talep edecegim
 

bilal72

Üye
İnşaallah duzeltirler hocam.
 
Valla sikayetimvar.com da yazdim duzeltecekler bunun baska bir aciklamasi yok
 
Tepkiler: formardin ve bilal72
1.Arkadaşlar bu sorun aveadan veya başka bir operatörden kaynaklanmiyor .boşu boşuna avea müşteri hizmetlerini arayıp bi ton laf söyledim onlara
sorun telin kendisinde. aynı odada s4mini avea Hattımla zar zor nete girerken sim kartımi cikarp başka bir telde denedim internet ttnetten bile daha hızlı üstelik denedigm telde wifi paylaşımı açıp s4 mini yi wifi üzerinden diğer tele bağladım internet yine süper. yani ne wifi ne de aveada sorun var. sorun şu, s4 mini mobil ağlara bağlanma modülünde sıkıntı var bu yazılımsal mı donanımsal mı bilmiyorum ama sorunun kendisi burda.

2. Diğer bir husus nete bağlanamyrz bari çağrılar için şebekemız kesilmesin diyorsanz . ayarlar-diger ayarlar -mobil ağlarda sadece gsm modunu seçin bu sayede şebeke kesintisiz çalışıyor ama skntılı olan neti de sürekli 2g de kullanacaksnz anlamına geliyor.

3. Diyeceğim şu hepimiz bir olup bu sorunu samsungun tüm şikayet kanallarına iletelim ayrıca şikayet var.com gibi sitelerde de belirtelim kamuoyu oluşursa samsung buna cevap verebilir sorun donanım ise ücretsiz yaparlar yok yazılımsal ise ona göre acil güncelleme getirirler.

Nedersiniz arkadaşlar ?
 
Doğru söylüyor arkadaş ben şikayette bulundum sorun donanımsal her türlü rom denedim Costum veya stock tamamen donanım ile ilgili bir problem
 
    Konu Sahibi
mantıklı yapalım umarım sonuç alırız
 

debug06

Üye
bende bu sorunu hiç yaşamadım mikro sim kartı kestirmedim kendim orjinal mikro sim almıştım.
aynı sorunu arkadasım yaşadı o sim kartını kestirmişti.sonradan oda gidip orjinal mikro sim aldı.Şu an bana dua ediyor.

sim kartlarınızı kestirmeyin orjinal mikro sim alın ve deneyin derim ben...telefonda sorun yok en azından aldıklarımız da hiç yaşamadık.

umarım deneyen arkadaşlara çare olur şimdiden geçmiş olsun
 
Hocam bende bu düşünceyle avea dan orjinal 64kb Micro sim aldım ama değişen hiç birşey olmadı.
 
    Konu Sahibi
al işde böyle bi sonuç çıkmasa şaşardım ))
 
orjinal mirco sim ile bir alakası yok peki o simler normal telefonda nasıl çalışıyor biraz mantıklı olun beni bugun teknik servis aradı bir güzel haşladım elamanları şikayetvar.com şikayatiniz için aramıştık dediler bende bir bir durumu anlattım ana kartı değişecekler paşa paşa
 
    Konu Sahibi
ben demiştim tamir kesin çözümü diye şuanlık idare ediyorum sıkıntım çoğalırsa tabiki göndereceğim buarada şikayet durumu için samsungdan mı aradılar yoksa başka bir yerden mi ona göre yazayım bende
 
yorumsuz sözün bittiği yer.

bence deneyin birde bu mikro simler farklılık gösterebiliyor.
orjinal isteyin telefonun s4 olduğunu söyleyin.
Yok daha neler hocam )
S4 mini icin özellikle sim istemek güldürmeyin hocam ya
Tel bozuk işte kabullenelim artık
 
Helal hocam )
 

debug06

Üye
Yok daha neler hocam )
S4 mini icin özellikle sim istemek güldürmeyin hocam ya
Tel bozuk işte kabullenelim artık


1. benim aldığım 3 telefonda neden bu sorun yok hepsimi arızalı.
2.aynı sorunu bende yaşadım kesip takılmıştı orjinal mikro sim alınca sorundan eser kalmadı.
3.bu telefonların genelinde bu sorun vardır demek yanlış
4.
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Iphone için verilen sim kartı sen s4 mini ye takarsan sorun yaşarsın.

S4 minilerde kesilmiş kart kullanırsan sorun yaşarsın ama bu sizin yaşadığınız sorun ile direk alakalıdır diyemem
Bu cihazlarda orjinal mikro sim kart kullanın hala sorun yaşıyorsanız servise verin.
Yani demek istediğim şu bu sorun ya sim karttan yada cihazdan en azından bunu anlayın.
 
eyvallah kardeşim bence bendeki sorun direk cihazda çünkü bazılarında sadece gsm'e aldığın zaman düzeliyormuş ya da senin dediğin gibi orjinal micro sim ile ama bende olmuyor kardeşim o yüzden servise verdim yapacaklar yoksa yasal yollara başvurucağım.