toprak_88
Üye
S4 Mini Android 6.0.1 Kurmalı mıyız?(i9195)
Sa arkadaşlar,
S4 Mini (i9195) telefonum var ve performansından biraz şikayetçiyim. Daha doğrusu bu konuda 5.1.1 i sormuştum ve tabi kurdum fakat hiç memnun olmadım. Ancak:
CM13, 6.0.1 yani Marshmallow bambaşka. Kurdum denedim ve fikirlerimi paylaşmak istedim. Şöyle ki:
- O hantal telefon gidiyor ve yerine hızlı mı hızlı takılma donma nedir bilmeyen çok güzel bir cihaza dönüyor.
- Kullananlar bilir Play store den güncelleme yaparken telfon kasım kasım kasılır kullanılmaz hale gelirdi güncelleme esnasında; güncellemeler bitmeden de kendine gelmezdi. İşte bu durum tamamen ortadan kalkıyor.
- Arayüz başlarda bir tuhaf gelse de eskisinden çok daha detaylı ve çok daha kullanışlı olduğunu çok kısa sürede anlıyor ve sevip alışıyorsunuz. Ve tabi ki geçişler son derece hızlı ve takılma olmadan gerçekleşiyor.
Özetle kurdum kullanıyorum çok memnunum ve düşünenlere tavsiye edebilirim rahatlıkla.
S4 Mini (i9195) telefonum var ve performansından biraz şikayetçiyim. Daha doğrusu bu konuda 5.1.1 i sormuştum ve tabi kurdum fakat hiç memnun olmadım. Ancak:
CM13, 6.0.1 yani Marshmallow bambaşka. Kurdum denedim ve fikirlerimi paylaşmak istedim. Şöyle ki:
- O hantal telefon gidiyor ve yerine hızlı mı hızlı takılma donma nedir bilmeyen çok güzel bir cihaza dönüyor.
- Kullananlar bilir Play store den güncelleme yaparken telfon kasım kasım kasılır kullanılmaz hale gelirdi güncelleme esnasında; güncellemeler bitmeden de kendine gelmezdi. İşte bu durum tamamen ortadan kalkıyor.
- Arayüz başlarda bir tuhaf gelse de eskisinden çok daha detaylı ve çok daha kullanışlı olduğunu çok kısa sürede anlıyor ve sevip alışıyorsunuz. Ve tabi ki geçişler son derece hızlı ve takılma olmadan gerçekleşiyor.
Özetle kurdum kullanıyorum çok memnunum ve düşünenlere tavsiye edebilirim rahatlıkla.
Son düzenleme:
Öncelikle 5.1.1 sütümü için çıkan ROMlar çok kısıtlı tek official sürümü Cyanogen çıkartıyo. Geçen hafta BlissPop denedim(Unofficial) CM ye göre çokfazla özelleştirilebilir ancak cm kaadr stabil değil. Şarj konusunda iyi olmasada CM den bir tık üstte. CM ye gelecek olursam stabilite açısından bi sıkıntı yaşamıyorum. ROM un tek sıkıntısı Şarjı sünger gibi çekiyo.(Benim telin bataryasının ömründe de sıkıntı olabilir) Sabah işe gidicek olsan şarj aletinide yanına alman gerekiyo yoksa tam iş çıkışı yüzde 30 - 20 lere kadar düşebiliyo 