ozkanderya22
Üye
S3'ü Şarja Taktım ve Bir Daha Açılmadı
Arkadaşlar dün akşam s3 telefonu şarja taktım. herşey normaldi. kırmızı uyarı ledi yanıyordu. sonra sanırım telefon şarj olmamış ve telefon kapanmış. telefonu yaklaşık 1-2 saat sonra sarjdayken ekran kilidini açmaya bastım ekran açılmadı. bu sefer kapanmış galiba diyerek açma kapama düğmesine uzunca bastım açılmadı. telefon şarjdan çektim fakat hala kırmızı led yanıyordu. açılmayınca ben de bataryayı çıkarttım. telefon bir türlü açılmıyor. internette biraz araştırdım. anakart yanmış olabilir deniliyor. garanti kapsamına girmez denildi. bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi...
