S3'ü Şarja Taktım ve Bir Daha Açılmadı

Sponsorlu Bağlantılar

ozkanderya22

Üye
    Konu Sahibi
S3'ü Şarja Taktım ve Bir Daha Açılmadı
Arkadaşlar dün akşam s3 telefonu şarja taktım. herşey normaldi. kırmızı uyarı ledi yanıyordu. sonra sanırım telefon şarj olmamış ve telefon kapanmış. telefonu yaklaşık 1-2 saat sonra sarjdayken ekran kilidini açmaya bastım ekran açılmadı. bu sefer kapanmış galiba diyerek açma kapama düğmesine uzunca bastım açılmadı. telefon şarjdan çektim fakat hala kırmızı led yanıyordu. açılmayınca ben de bataryayı çıkarttım. telefon bir türlü açılmıyor. internette biraz araştırdım. anakart yanmış olabilir deniliyor. garanti kapsamına girmez denildi. bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi...
 


-Emre

-Emre

Üye
Garanti Kapsamına niye girmesin?
 

ozkanderya22

Üye
    Konu Sahibi
voltaj farkından kaynaklanmıştır deyip suçu kullanıcıya atıyorlar.. anlamış değilim..
 
furkann20

furkann20

Üye
Ani ölüm denilen sorun seninde başına gelmiş olabilir. Büyük miktarda olmasa da bazı kullanıcılar tarafından ani kullanım dışı kalma sorunları yaşadığı rapor ediliyor.

Sebebi tam olarak bilinemiyor ama Samsung garantiye gönderenleri geri çevirmeyip ücretsiz anakart veya nand bellek değişimi yapıyor.

Aslında bu sorun galaxy s 3 ilk çıktığı zamanlarda oldu. 4.1.2 güncellemesi ile çözüldüğünü belirtiyor Samsung.

Garantiye göndermekten başka çaren yok dostum mecburen de ücretsiz değişim yapacaklar.
 
-Emre

-Emre

Üye
voltaj farkından kaynaklanmıştır deyip suçu kullanıcıya atıyorlar.. anlamış değilim..

Öyle birşey yapacaklarını sanmam voltaj farkını şarj aleti düzenler sizin şarj cihazıniz orjinal mi?
 

ozkanderya22

Üye
    Konu Sahibi
şarjı orjinal. fakat telefon yurtdışından gelme. o nedenle de samsung kabul etmiyor telefonu.
 
smh60

smh60

Üye
Arkadaşımın başına gelen olay aletide orjinaldi
 


Üst Alt