Omni olsun Carbon olsun Aospa olsun butun custom tabanlı romları denedim. Stock rom harici sarj dayanmıyor.Bazı ROM'lar bunu yapabiliyor, şarj odaklı bir ROM bulmanız gerekiyor.
Tmm Sagolun Teşekkürler Deniyeceğim.Saf aosp rom kullanırsanız(s3mini için var mı bilmiyorum) stock rom kadar batarya performansı alabilirsiniz.
Aosp tabanlı custom romlar, üzerinde değişiklik yapıldığı için çoğunlukla stabilitesi bozuluyor.
Şu ana kadar kullandığım aosp tabanlı romlar arasından en çok beğendiğim Bliss Rom'dur. Adamlar hem 10larca özelleştirilebilir özellik eklemiş, hem pil ömrü stock rom kadar iyi, hem de stock romdan daha akıcı. (S4 mini 9190)
Bu yazdığın romların hepsi aosp tabanlı.Omni olsun Carbon olsun Aospa olsun butun custom tabanlı romları denedim. Stock rom harici sarj dayanmıyor.
Arkadaşının s3mini modelleri seninki ile aynı mı?Şuan stock roma geçtim ama s3 mini kullanan arkadaşların custom romda sarjı iyi gidiyor benimki 2 3 saat sonra bitiyor anlayamadıgım bu neyse yinede sagolun
Yani arkadaş derken internette araştırma yaptıgım kişiler. evet aynıArkadaşının s3mini modelleri seninki ile aynı mı?
Custom rom kurduktan sonra ayrıyetten kernel kuruyormusunuz veya bi ayar yapıyormusunuz.Novafusion.pl de aosp romları mevcut. Hatta dünyanın ilk lollipopla çalışan telefonu s3 mini. Aosp 5.0 var ama stabilmi bilmiyorum
Ben 1 günü custom ile tamamliyoeum
Kernelin büyük katkısı varCustom rom kurduktan sonra ayrıyetten kernel kuruyormusunuz veya bi ayar yapıyormusunuz.
Sarj odakli bi kernel bulamadim bir türlü.Kernelin büyük katkısı var
batarya kalibre yapıyorum ama olmuyor sanırım yada yanlış yapıyorum.Custom. Roman,sonra Kernel gerek yok en,azından novafusion romlarda. Bide lolipop romlar için f_Kernel var hem o.c hemde 100mhz ve novathor Settings destekli. Rom kurduktan sonra batarya kalibre yaptınızmı
evet performans çok iyi ama bazı kişilerde hem performans hem sarj iyi anlayamadıgım bu =)Cm12.1 5.1.1 kullanıyoruz evde ki cihaz da şarj su gibi gidiyor ama hakkını vermek gerek ki bu donanım da bir cihaz için performans çok iyi.
