Narutodth
Üye
-
Konu Sahibi
-
Bu yil bitmeden gelir marttada 4.4 geliyomuskardeş telefona ne zaman gelir 4.3 güncellemesi sence
Ne iyisi 10 kasimda gelcek dediler tirt bi guncelleme cikardilar telefonlari cokerttiler sonra cevap bile vermediler dagitimi kaldirdilar. ama ingiltere surumune yama atilmis kurdum memnunum antutudan 19000 falan aldimcok iyi bir haber
şarj aynı ama performansta artış varbi ekran görüntüsü atarsan süper olur merak ettim şimdi+ sarjda ne gibi deişiklikler oldu 4.1.2 ye göre
kiese gerek yok tel oto gunceller zatenmüthiş birşey ya resmi romu ne zaman çıkıcak bekleyip görcez kies ten yüklemeyide bilmiyorum .d
Döncenmi 4.1.2 ye
Telefon garantiliyse uğrasma zaten gelcek 4.3Çok kararsızım sevdim aslında tip olarak ama 4.1.2 yada CM 10 kurasımda yok değil yani :P
Telefon garantiliyse uğrasma zaten gelcek 4.3dönceksen 4.1.2 dön
Performans olarak daha iyi oyunlarda filan. Arayüz olmamış gibi ama tr sürümünde düzelir oHerkes & Herşey son bir şansı hakeder :P Şimdilik kalalım 4.3 ' te
Performans olarak daha iyi oyunlarda filan. Arayüz olmamış gibi ama tr sürümünde düzelir o
Aynen bu yıl bitmeden gelcekmişTR Sürümüne kadar kalsın o zaman ya zaten gelir kanımca 1-2 haftaya.
4.1.2 sürümüne göre nasıldır stabilitesi senceSarj icin birsey diyemem ama stabilitenin her zamanki gibi vasat olacagindan eminim.
4.1.2 sürümüne göre nasıldır stabilitesi sence
cok fena bu samsung .dBence daha agir bi surum verip S3'unuz yeniliklere ayak uyduramiyor mu? O halde S4 veya S5 alin gibisinden bi gonderme yapabilirler
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?