S E xperia arc s satılıp n 9 alınırmı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
goldonfreeman

goldonfreeman

Üye
    Konu Sahibi
bence gerek yok .. ama iyi bir android telefon alırsan daha iyi olur tabi :)
androıd kullanıyorum ztn bıdaha andoıd almam ya iphone alırım yada wındows ısletım sıstemını denerım
 


[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
wazapp için terminale giriliyo deniyodu sen denedin mi?

Wazzap için terminal gerekmiyor direk "deb"dosyasını kuruyorsun işlem tamam :oke:Terminal cihazı kişiselleştirmek için kullanılır inception vs kurmak için onu da QTweak hallediyor zaten swipe'tan bahsetmeye gerek yok zaten :)
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye


Htc wildfire s telefon alırken telefoncuda N9 yoktu. Fazla yüksek telefon almaya gerek görmedim. Ama alacam o telefondan... Iyi bir tercih olacak benim için... :)
Almak istiyorsanız alın yakında karaborsa'ya düşerse şaşırmam :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

  • Kilitli
Telefon Tavsiyesi Xperia Arc S mi Yoksa Arc Mi ?
Cevap
13
Görüntüleme
3K
Cevap
4
Görüntüleme
973
alien97
ugurmaxi
Cevap
2
Görüntüleme
586
ugurmaxi
Cevap
3
Görüntüleme
1K
Xelord


Üst Alt