Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Wazzap için terminal gerekmiyor direk "deb"dosyasını kuruyorsun işlem tamam Terminal cihazı kişiselleştirmek için kullanılır inception vs kurmak için onu da QTweak hallediyor zaten swipe'tan bahsetmeye gerek yok zaten
Htc wildfire s telefon alırken telefoncuda N9 yoktu. Fazla yüksek telefon almaya gerek görmedim. Ama alacam o telefondan... Iyi bir tercih olacak benim için...
Htc wildfire s telefon alırken telefoncuda N9 yoktu. Fazla yüksek telefon almaya gerek görmedim. Ama alacam o telefondan... Iyi bir tercih olacak benim için...