Route 66 7.3.520 N73, N80 neueste Version

Sponsorlu Bağlantılar

ferbay

Üye

arkadaşlar bu adrestekinden alsam nokia 5700 ımda kullanabilirmiyim?Cihazı aldıktan sonra bir ücret ödemem gerekiyor mu*Kullandığım kadarıyla filan?Beni bilgilendirirmisiniz bu konuda?

5700 da kullanıp kullanmayacağını bilmiyorum gps cihazını aldıktan sonra herhangi bir ücret ödemezsin çünkü uydudan çalışıyor (şimdilik ileride ücretli olur mu onu bilemem)
 


sersalan

Üye
arkadasim emegin icin tskler
ARKADASLAR GPS CIHAZI 35 EURONDAN baslar yani yaklasik 70 ytl. tomtom programi olan arkadaslar lütfen maxsicep sistem araclari bölümüne kaydedebilirmi. tomtom en gelismis olan navigation programidir
hatta güzel bir yani, yol üstünde sabit radarlari bile tespit ediyor. gittikce gelismekte olan tomtom türkiye haritasinida olusturmaya basladi suan icin istanbul ankara izmir gibi büyük sehirleri kapsamaktadir. tamamen ücretsiz bir sistemdir bu. parali asla olmaz. bu programa sahip olan arkadaslar varsa (ki bende yok calinan telefonumla beraber gitti). siteye yüklesin. hayir kazanir valla.
 
AkreP_KraL_19_1

AkreP_KraL_19_1

Üye
    Konu Sahibi
arkadasim emegin icin tskler
ARKADASLAR GPS CIHAZI 35 EURONDAN baslar yani yaklasik 70 ytl. tomtom programi olan arkadaslar lütfen maxsicep sistem araclari bölümüne kaydedebilirmi. tomtom en gelismis olan navigation programidir
hatta güzel bir yani, yol üstünde sabit radarlari bile tespit ediyor. gittikce gelismekte olan tomtom türkiye haritasinida olusturmaya basladi suan icin istanbul ankara izmir gibi büyük sehirleri kapsamaktadir. tamamen ücretsiz bir sistemdir bu. parali asla olmaz. bu programa sahip olan arkadaslar varsa (ki bende yok calinan telefonumla beraber gitti). siteye yüklesin. hayir kazanir valla.
saul kardeş
 

papilocko

Üye
ya yapmayın bu tarz uyduruk programıları. buradan orjinal olanını indirin.hepsine 10 çeker.o dandik prolarlar karıştırmayın kımsenin aklını
 

altay_42

Üye
Saol Birader

--------------- Ekleme ---------------

Saol
 
nfc6131

nfc6131

Üye
bajalım nasıl birşeymiş inş. olur.
 

T@ylan

Üye
Selam dostum öncelikle tesekkürler

Simdi ben bu programi indirdim tarihi geri alip telefona kurdum fakat mmc yazan dosyanin icindeki apps klasörünü nereye atacagim,sys klasörüne attim olmadi direk karta kopyaladim oda oolmadi,yükleme hakkinda biraz daha detay verebilirmisin....? Telefonum Nokia n95
 
delrico

delrico

Emekli Yönetici
hadi yaaa mükemmel program:oke:
 

T@ylan

Üye
Selam dostum öncelikle tesekkürler

Simdi ben bu programi indirdim tarihi geri alip telefona kurdum fakat mmc yazan dosyanin icindeki apps klasörünü nereye atacagim,sys klasörüne attim olmadi direk karta kopyaladim oda oolmadi,yükleme hakkinda biraz daha detay verebilirmisin....? Telefonum Nokia n95

Yardimci olacak kimse yokmu....?
 

exclusiveman

Üye
arkadaslar almanca konusunda uzaktan yakindan bilgim yok turkce olarak bir aciklama yapmaniz mumkun mu? telefonum n95 8gb kendinden gpsi var calisir mi? sevgiler

lutfen programi ekleyen arkadas mesajlarimizi cevapsiz birakmazsan cok mmnun oluruz
 

Filiz31

Üye
N73 de süper calisiyor cok cok tesekkürler paylasim icin hata yükledikten sonra tarihi bu zamana aldim halla calisiyor :)
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
en iyi program garmin turkiye haritası en detaylı olanı ve bütün iller mevcut.
 

mehmetbdrm

Üye
yüklemiyorum

--------------- Ekleme ---------------

navigasyonu yükleyemiyorum
 

mustimustich

Üye
nokia 5800 da calisan navi ariyorum lütfen yardim
 

motostar

Üye
türkiye haritası yoksa neden yabancıların navigatorlerini koyuyonuz
 
arven_005

arven_005

Üye
teşekkürler
 

mckarakaya

Üye
arkadasim nokia 6220 clasic ve 5800 icin gps navigasyin programi varmi ?
yardimci olurmusun. tesekürler........
 

appllii

Üye
geri almandan imkan yokmu

--------------- Ekleme ---------------

tsklr
 

extremum55

Üye
bu haritaların uzantıları farklı
ost europa haritasını denedim olmadı
 

civanlihakan

Üye
rgarg
 


Üst Alt