ferbay
Üye
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
arkadaşlar bu adrestekinden alsam nokia 5700 ımda kullanabilirmiyim?Cihazı aldıktan sonra bir ücret ödemem gerekiyor mu*Kullandığım kadarıyla filan?Beni bilgilendirirmisiniz bu konuda?
5700 da kullanıp kullanmayacağını bilmiyorum gps cihazını aldıktan sonra herhangi bir ücret ödemezsin çünkü uydudan çalışıyor (şimdilik ileride ücretli olur mu onu bilemem)


