Kardeş allah rızası için bi yardım edin ya bütün rotate me'leri indirdim ama tık yok. Sertifikalandırılıp atıyorum senin verdiğin rotate me'yide indirdim programı açtım landspace (döndür) seçeneğine basıyorum tık yok ekranın döndüğü felan yok. Hiç birşey olmuyor hakkında ve çıkış kısmında hiç birşey çalışmıyor napacam ya ben ekranı döndürmek istiyorum lütfen bi el atın. Telefon 6120 classic