Rotate Me 2.0 ( Yatay Ekran Modu )

Sponsorlu Bağlantılar

kanaryamustafa

kanaryamustafa

Üye
ben beta 2 sini kullanıyordum o çalışyordu bu çalışmadı simge var ama açılmadı 6120 de gayet güzeldi olmayanlar için tavsiye ederim
 


nihatgunes

nihatgunes

Üye
5320 de çalışır mı bu
 
crazy_man_55

crazy_man_55

Üye
E65de ekteki dosya hata verior ama verdiğiniz link çalışıyor.Sertifikam vardı zaten signed yaptım çalışıyor yani ;) emeğine sağlık ama benm bir sorum olacak ekran yan olunca tuşlarla problem yaşıyorum yukarı tuşuna basınca normalde sola gitmesi lazım ama sanki dikey ekran gibi davranıyor ona da bi el atsanız müthiş olur :)
 
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
    Konu Sahibi
5320 de çalışır mı bu
çalışır aynı cihazı bende kullanıyorum
E65de ekteki dosya hata verior ama verdiğiniz link çalışıyor.Sertifikam vardı zaten signed yaptım çalışıyor yani ;) emeğine sağlık ama benm bir sorum olacak ekran yan olunca tuşlarla problem yaşıyorum yukarı tuşuna basınca normalde sola gitmesi lazım ama sanki dikey ekran gibi davranıyor ona da bi el atsanız müthiş olur :)

kardeşim beta sürümü kullan bu sürüm ekran ne tarafa dönderse tuşlarda o yöne göre hareket eder ama tavsiyem beta sürümdür
 
crazy_man_55

crazy_man_55

Üye
1.5 beta çalıştı ama yine aynı sorun var tuş sorunu 1.05 de olabilir :D
 
turkiminator

turkiminator

Üye
n81 de çalışıyor teşekkürler... :)
 

crazy_ferdi

Üye
çok saol ne zamandır yapmak istediğimi senin sayende yaptım n73 te
 

neo emrah

Üye
yha benim N73 var olmuyor yüklemede güvenilmeyen sağlayıcı var diyo o nasıl oluyor lütfen yardım ederseniz sevinirim şimdiden teşekkürler
 

ayhan3505

Üye
çok güzel
 

hallbo

Üye
kardeş dosya bozuk diyor..
 
[Cenk]

[Cenk]

Üye
n95 çalışıyor.saol
 
mKcReat!Ve

mKcReat!Ve

Üye
Teşekkürler. fakat benim tel n73 yükledim. menüde simgsi var tıklıyorum ama açılmıyor . sorun neden kaynaklanıyor olabilir . ltfen yardım edin . ( telefon hackli )
 
futbol123

futbol123

Üye
sağolasın
 

dj_barış

Üye
kardeşler bendede n73 varuygulama sağlayıcısıyla görüşün diyo yardıcı olursanız sevinirim
 
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
    Konu Sahibi
Daha Yeni Test Ettim Çalışıyor Eğer N97 Kullanıcıysan Telefonla UyuşmayaBilir Buda Gayet Normaldir...
 
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler Yorumlar İçin...
 


Üst Alt