rompacher 3.1 yukleme hatası

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
dekor67

dekor67

Üye
    Konu Sahibi
rompacher 3.1 yukleme hatası
arkadaslar rompcher yuklerken bu dahilı bileşen hatası alyorum teld cfw yuklu unsıgned uygulamarı yukluyorum ancak rompcher e gelınce bu hatayı verıyo
 


Febris

Febris

Üye
yuklu olmasın :hahaha
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
​unsigned yükleyebiliyorsan rom patcher ı napacan?
 
projectmaximo

projectmaximo

Üye
cfw'ler hackli oluyo zatan.arkadaşın dediği gibi yüklü olmasın?
 
dekor67

dekor67

Üye
    Konu Sahibi
ya gızlı dosyalara erisebılmem lazım
 

bagerhk

Üye
rompacher 3.1 yukledim. unsigned uygulamaları sorunsuz şekilde yükledim. telefonum nokia c6-01 anna. FAKAT ÖZELLİKLE BELİRTEYİMKİ, BU PROGRAMI KURDUKTAN 1-2 SAAT SONRA TELEFONUM KENDİ KENDİNE AÇILIP KAPANMAYA BAŞLADI. ÖNCE ÖNEMSEMEDİM. SONRA AÇILIP KAPANMALAR ARTMAYA BAŞLADI. BENDE PROGRAMI SİLDİM. TELEFON DÜZELDİ. AZ DAHA TELEFON MEFTA OLACAKTI....:off: O YÜZDEN ARAŞTIRMADAN BİR ŞEY YAPMAYIN.
 
hakan_710

hakan_710

Üye
rompacher 3.1 yukledim. unsigned uygulamaları sorunsuz şekilde yükledim. telefonum nokia c6-01 anna. FAKAT ÖZELLİKLE BELİRTEYİMKİ, BU PROGRAMI KURDUKTAN 1-2 SAAT SONRA TELEFONUM KENDİ KENDİNE AÇILIP KAPANMAYA BAŞLADI. ÖNCE ÖNEMSEMEDİM. SONRA AÇILIP KAPANMALAR ARTMAYA BAŞLADI. BENDE PROGRAMI SİLDİM. TELEFON DÜZELDİ. AZ DAHA TELEFON MEFTA OLACAKTI....:off: O YÜZDEN ARAŞTIRMADAN BİR ŞEY YAPMAYIN.

sen bi yerlerde hata yapmış olabilirsin. Ben defalarca kullandım rompatcher i falan, bi kere bile sorun yaratmadı. Daha önce bikaç kişi daha aynı şeyleri söylemişti. eksik yaptığınız bişeyler olabilir
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
patchlerin ikisi de yeşil ve auto start da ise sorun olmaz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt