rom yüklerken telefon bozuldu

Sponsorlu Bağlantılar

xinsurer

xinsurer

Üye
valla allah senden razı olsun yaptım çok iyi oldu çok teşekkürler.

Bişey değil, cihazı kurtarmana sevindim. Bir de Yiğit'i kurtarabilseydik çok iyi olacaktı, bi o kaldı, dün geceden beri bakmadığım forum kalmadı, anlatılanlar genelde aynı ama çözemedik Yiğit'in sorununu :bilmm
 


delikanli006

delikanli006

Üye
arkadaslar insllh kurtarırsınız cihazlarınızı :( uzldum gercekten :(
 
Yigit315

Yigit315

Üye
yok abi bende bakıyorumda değişen bişi yok.Telefon hiç bi tepki vermiyor :(

----------Eklendi @ 16:38:00 ---------- Yazıldı @ 16:26:45 ----------

anam.Vallahi download moda geçti :D Allaaahh..Vallahi geçti ha.Abi hemen sağlam bi link atın.Sizin yüklediğiniz bi rom atında telefonu bi düzeltiyim :D:aha:
 
xinsurer

xinsurer

Üye
Oh be nihayet :)
Link bu: hepimiz burdan yaptık.. Şöyle yapıcaksın; önce hotfile dosyasını indirip yüklüyorsun, Rusça o, sonra Tr olan mediafire dosyasını indirp üstüne yüklüyorsun.. hala Türkçe değil gibi görünüyor ama basit bir işlemle Tur install ediyorsun, aynen şöyle: *#272*IMEI NO# yazıyorsun telefon tuş takımı ile, sonra telefonda çıkan ekrandan TUR seçip install'a tıklıyorsun ve cihaz orijinal Türkiye 221 romu oldu.. sonra bağlan Kies'e 2.3.3 güncelle.. hadi geçmiş olsun :oke:

----------Eklendi @ 17:15:21 ---------- Yazıldı @ 17:05:56 ----------

Aman yanlış bişe yapma ha, unutma önce hotfile'daki rusça romu yüklüyosun, o tek tar dosyalı değildir, parçalı dosyalıdır.. sonra mediafire'dan TUR romunu indirip diğerinin üstüne kuracaksın (o iki parçadır, ops ve tar) , sonra da yukarıda belirttiğim kodu girip orijinal TUR instal edeceksin, çok basit, herşeyi sırayla yap.. odinde bu resimden yararlan..

 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
bide şu var eğer ciddi brick olduysa bişey takıyolar şarj ucuna ucu alıyolar direnç yapan şeyler takılıyolar ve tel açılıyo
 
Yigit315

Yigit315

Üye
hadi bakalım yüklüyor inş. olur abi.
 

cool_eagle

Üye
    Konu Sahibi
düzeldi mi kardeş
 
Yigit315

Yigit315

Üye
Hocam düzeldi.allaha bin şükür olsun.İlk önce rusca rom sonrada türkçe orj. romu yükledim.Şimdi kiesden güncelle diyorum %35 felan olunca işlem zaman aşımına uğradı diyor.Anlamadım.Telefonu kapalıyken felanmı yapcaz?
 

cool_eagle

Üye
    Konu Sahibi
hayır açıkken yapıyosn.

----------Eklendi @ 22:35:39 ---------- Yazıldı @ 22:34:42 ----------

arkadaşlar 2.3.3 ta ekran bekleme modundan geç geliyor. Sizdede oluyor mu bu sorun
 
Yigit315

Yigit315

Üye
hayır açıkken yapıyosn.

----------Eklendi @ 22:35:39 ---------- Yazıldı @ 22:34:42 ----------

arkadaşlar 2.3.3 ta ekran bekleme modundan geç geliyor. Sizdede oluyor mu bu sorun

e hat takılı hafıza kartı takılı acaba onlarmı etkiliyor?yoksa uçak modundamı bağlıyacaz?bu arada evet herkezde öyle.
 

cool_eagle

Üye
    Konu Sahibi
ben normal bağladım. Kies dosyaları indirdi sonra telefon download moduna geçti otomatik ben hiç işlem yapmadım
 
Yigit315

Yigit315

Üye
tamam saol hocam.bekliyorum bakalım bizimki nasıl olcak.
 

cool_eagle

Üye
    Konu Sahibi
tamam sonucu yazarsın
 
Yigit315

Yigit315

Üye
Ya abi bu normal değil herhalde ya.Teli bağladık bu seferde Tel kendini download moda aldı.Kies de Yükleniyor diyor %0 da daha.Yarım saattir böyle.Normal değilki bu.
 

cool_eagle

Üye
    Konu Sahibi
bendede oldu. Telefonun pilini çıkar 10sn tekrar tak aç. Bilgisayarı yeniden başlat tekrar yükle ben öyle yaptım oldu.
 
Yigit315

Yigit315

Üye
deniyorum
 
Yigit315

Yigit315

Üye
hocam hallettik en sonunda yaa.Allah razı olsun sizde yardım ettiniz teşekkür ederim.Artık 2.3 gb akarım ben :)
 

cool_eagle

Üye
    Konu Sahibi
hocam hallettik en sonunda yaa.Allah razı olsun sizde yardım ettiniz teşekkür ederim.Artık 2.3 gb akarım ben :)

iyi hayırlı olsun.bundan sonra odinle falan uğraşmam sadece kies ten güncellerm :D sendede ekran kapanınca geç mi geliyor
 
deli_oğlan

deli_oğlan

Üye
hallettiniz demek sonunda :) bu 2.3 sürümü bizi çok uğraştırdı :)
 


Üst Alt