bunu kurmak istiyorm bi yardım et stock berbat cidden efs yedegi aldm ama backup alayım diyorum 4.1.2 nın. Sanırm sorun olursa direk dönus yapılıyor (Download: No recovery is available for this build. ne demek
ıstıyor anlamadım.soket yapildi ayrica pc goruyor
imei cm de gitmiyor zaten no problem odnle uğraşmak istemiyorsan al yedeği ama en güzeli odın kullanmak bana göre stok roma dönmek için. bu arada bakıyorum şimdi linke Download: No recovery is available for this build. burda şunu demek istiyor şimdi cm nin kendi cwm recovery si var ama bu builde recovery yapmamışlar
indirmek için de
imei cm de gitmiyor zaten no problem odnle uğraşmak istemiyorsan al yedeği ama en güzeli odın kullanmak bana göre stok roma dönmek için. bu arada bakıyorum şimdi linke Download: No recovery is available for this build. burda şunu demek istiyor şimdi cm nin kendi cwm recovery si var ama bu builde recovery yapmamışlar
indirmek için de