turkishield
Üye
-
Konu Sahibi
-
o donmalar benden kaynaklanıyor sanmıştım bendede öyle yüklediğimden beri birazda alışamadım bende mahdi romu tekrar kurdum , c-romun açılış animasyonunu sevdim tekMahdi Romunu hiç kullanmadım yorum yapmayım..cromu bi hafta falan kullandım..halo biraz sıkıntılı telefonu dondurup duruyor reset atmadan düzelmiyor ileride belki düzeltirler..o yüzden tekrardan en memnun olduğum rom olan liquid smootha dönüş yaptım dün
ekran video çekme özelliği olmayan rom kalmadı neredeyseo donmalar benden kaynaklanıyor sanmıştım bendede öyle yüklediğimden beri birazda alışamadım bende mahdi romu tekrar kurdum , c-romun açılış animasyonunu sevdim tekmahdi romun en sevdiğim tarafıda ekran videosu çekme özelliği
cyanogen'de yoktuMahdide dikkatimi çekti denemeyi düşünüyorum bi ara
ekran video çekme özelliği olmayan rom kalmadı neredeyse
şimdi geri döndürdüm , animasyonu nereden bulabilirimÇok sevdiysen animasyonu zipin içinden çekip system/media yoluna atabilirsin. @.NeXuS.
animasyonu buldum media klasörünü , direk mi atacağım system/media(şuanda telefondaki) yoksa sadece bootanimation'umuplaystore'u da ayrıca bulup yükleyebilirsin. googleda arat.
animasyon flashladığın zipin içinde bir yerlerdedir.
izinlerle neden uğraşıyosun ki ? ben x plore ile atıyorum izin mizin ayarlamadım hiçbi işlemimde şimdiye kadarsadece bootanimationu. telefondaki system/media dizinine atacaksın. Sonra dizine attığın booanimationa rw-r--r-- şeklinde izinleri ver. telefonu yeniden başlat.
birşey daha soracağım google play'ı apk olarak kurarsam güncelleme alırmı ve durduruldu hatası verirmi birkaç yerde böle hata vermiş apk kuruncasadece bootanimationu. telefondaki system/media dizinine atacaksın. Sonra dizine attığın booanimationa rw-r--r-- şeklinde izinleri ver(bu gerekli mi tam emin değilim.). telefonu yeniden başlat.
izinlerle neden uğraşıyosun ki ? ben x plore ile atıyorum izin mizin ayarlamadım hiçbi işlemimde şimdiye kadar
ayriyetten mahdi romda dışarıda dolaşırken modu var arka planı şeffaflaştırıp kameraya bağlıyor yani yarı kamera , yarı telefon olarak kullanıyorsun bölelikle yolda önü görebiliyoruzizinlerle neden uğraşıyosun ki ? ben x plore ile atıyorum izin mizin ayarlamadım hiçbi işlemimde şimdiye kadar
kardeş ben sana bişey söylimde kızma darılmada...mümkünse ne sen benim konularıma yorum yap nede ben senin konularına yorum atiyim forumda birbirimizi görmezden gelelim olur mu ? senle hem fikir olduğumuz bi konu hiç olmadı çünkü sürekli bana muhalefetsin..bana uzak allaha yakın iyi forumlardosya yöneticisiyle alakası yok bu durumun.
--
Bootanimationı değiştirirken izinleri ayarlamana gerek yoksa gerek yoktur.
Mahdi romu kurdum fakat halo yoktuayriyetten mahdi romda dışarıda dolaşırken modu var arka planı şeffaflaştırıp kameraya bağlıyor yani yarı kamera , yarı telefon olarak kullanıyorsun bölelikle yolda önü görebiliyoruz
halo?Mahdi romu kurdum fakat halo yoktuhalo olmayan romu kullanamam ben maalesef liquid smoothla devam
halo şu arkadaş alışınca bırakamazsın
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?