[ROM]Galaxy W RemİCS JB 3.0.1

Sponsorlu Bağlantılar

slvestre-99

Üye
    Konu Sahibi
[ROM]Galaxy W RemİCS JB 3.0.1
Arkadaslar galaxy w icin remics surumleri hep cm9 tabanliydi ama artik cm10 tabanli oldu denemenizi oneririm cunku touchwiz 5.0 li cm10 hic bir yerde bulamazsiniz

NOT:İnternete giremeyenler ucak modunu acip kapatsinlar sonra acilir

Ekran Goruntuleri:


















V1.1 Ozellikler:
-Gapps dosyalari dahil
-Beats mod eklendi
-Doga ile ilgili widgetler calisiyor
Batarya süresi daha uzun sarji iyi dayaniyor
-İnternet hizi arrtirildi internete hizli giriyor
-Telefonun dokunmatik hassasligi arttildi.
-S3 zil sesleri+cyanogenmod zil sesleri
-Semaphone manager ekli
-Cm10 alpha 3 tabanli


Rom Dosyasi:

MİUİ Hava Durumu Sense 4 de var:


Kurulum adimlari:

1.recovery bölümünden wipe data,cache,dalvik cache ve format system yapınız


2. romu yükleyiniz


4. advanced kısmından dalvik cache ve FIX PERMISSIONS yapınız


5. Sistemi yeniden başlatınız


6. Cihaz boot olana kadar bekleyiniz

Orjinal konu:
 
  • Beğen
Tepkiler: KordonCeLiL-dG-


melihcaneker1

melihcaneker1

Üye
Gaaps yok mu
 
-Emre

-Emre

Üye
gappsa gerek yokmuş işte yazıyor ya dahil edildi diye =). ama biraz beklemek lazım ram kullanımı çok mu kötü acaba?
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
pek iyi değil ben 3-4 gün kullandım şarj konusunda iyi ama kasıyo yani oyunlarda hele çok kasıyo.
 
melihcaneker1

melihcaneker1

Üye
Oyunlarda cok kasiyo ama sarj cok iyi
 

hakan572123

Üye
kamera çalışıyomu
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
çalışıyor
 

sadikbircan

Üye
Widgetler hoşuma gitti.Romun arayüzü görüntüsü çok güzel.Teşekkürler.
 
BlackSwan

BlackSwan

Üye
Gayet başarılı herhangi bir sorunu yok. Gönül rahatlığıyla deneyebilirsiniz. Paylaşım için de teşekkürler
 
-Emre

-Emre

Üye
kasiyorsa cm9a devam =)
 
Kerim.

Kerim.

Üye
romu kullanicaksaniz touchwiz 5 cm9-10theme yukleyin.
temayi android launcher bolumunden bulabilirsiniz:)
 
cemaltr18

cemaltr18

Üye
Hocam v1.1 linkleri ölmüş elinde varsa tekrar yükler misin sadece burada var
 
BlackSwan

BlackSwan

Üye
Hocam v1.1 linkleri ölmüş elinde varsa tekrar yükler misin sadece burada var

buradan indirebilirsiniz v1.4 ben bunu kullanıyorum. Bildiğim kadarıyla bu rom un final sürümü yayınlanacak bu gece. Ya da elimde 1.2 var istersen upload edebilirim

 
axelf

axelf

Üye
yaw arkadaş ben bu romu yükledim ama bu seferde mobil ağdan apn kaydetmiyor, manuel kuruyorum otomatik siliniyor bu nasıl olacak
 
JosephLion

JosephLion

Üye
arkadaşlar ben yükledim systemui açılmiyor neden acaba ?

- - - Eklendi - - -

buradan indirebilirsiniz v1.4 ben bunu kullanıyorum. Bildiğim kadarıyla bu rom un final sürümü yayınlanacak bu gece. Ya da elimde 1.2 var istersen upload edebilirim


1.4 dediginiz paylaşilan rom mudur ? yani jb dir deil mi ?
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Ya bu s3te olan widgeti nasil alabiliriz bu romun icinden?
 

ibrahimoh

Üye
:tşk:. Bir de şu saat widgetini nerden bulabiliriz widget çok hoş olmuş.
 
KordonCeLiL-dG-

KordonCeLiL-dG-

Üye
romun icinden system app klasöründen cıkartabilrsin
 

slvestre-99

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar link yenilendi artik indirebilirsiniz romu
 
axelf

axelf

Üye
ya arkadaşlar ben kurdum bunu ama şu rehber işini çözemedim yeni numara kaydedeceğimde telefon hafızasına kaydediyor ve sim karta atamıyorum sonra format attığımda numaralar gidecek ne yapabilirim ya da olayı çözen cevaplarsa sevinirim..
 

Benzer Konular



Üst Alt