Arkadaşlar benim merak ettiğim bazı şeyler var kullanan arkadaş varsa caps koyabilir mi?
Örneğin orta tuşa basılı tuttuğumuzda nasıl bir ekran geliyor? 2.3.6 gibimi yoksa cm10 gibimi .
Rehber ve telefon menüleri nasıl? Stock rom gibimi yoksa cm gibimi . Cm dekiler çok kötü hiçbir kullanırlığı yok. 3G var mı?
Stock rom la gelen samsung uygulamaları var mı? yoksa ekleyebilir miyiz? allshare giibi uygulamaları . Cm 9 10 10.1 hepsini kullandım 1 2 ay ama stock rom gibisi yok . Task killer bile yok yani stock rom daki gibi . Ama bunda görünce task killer belkide rehber ve telefon menüsüde orjinaldeki gibi kalmıştır diye düşündüm . Eğer öyleyse yüklemeyi düşünüyorum . Yardımcı olursanız sevinirim . Ben oyun oynamaktan sıkıldım artık ufak sürükleyici oyunları oynuyorum sadece oyuzden kasması çok mühim değil . Lütfen sayfayı açan arkadaşımız veya herhangi kullanan biri yardımcı olursa çok sevinirim . Şimdiden teşekkür ederim . Resimlerde gördüğüm kadarıyla gerçekten harika Emeğine Sağlık.