[rom][aroma][deodex]dmod V6-- S4 Theme&apps - Dmod Goes Opensource![24/06/2013]

Sponsorlu Bağlantılar

Andrey.

Andrey.

Üye
arkadaşlar karta hangi dosyayı atıyoruz . klasör olarak atıyorum fakat görmüyor Recovery Mode ' da . Hangisini atıp kurcam ?
 


FeLonieS

FeLonieS

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Andrey.
Andrey.

Andrey.

Üye
Teşekkür Ederim
 
theeternal

theeternal

Üye
gercekten güzel rom v7 si cıksa cok güzel olur zaten s3 mini icin fazla alternatif yok
 
Andrey.

Andrey.

Üye
arkadaslr bn kurdum bunu hersy gayet iyi calisio ama tek bir sorunum var . internet dagiticimi aciyorum nette sıkıntı yk fakat karşı taraflar benim internetimi kullanmak için baglanamior . bu benim için çok önemli bir çözümü yok mu ??
 
karasubasi

karasubasi

Üye
arkadaslr bn kurdum bunu hersy gayet iyi calisio ama tek bir sorunum var . internet dagiticimi aciyorum nette sıkıntı yk fakat karşı taraflar benim internetimi kullanmak için baglanamior . bu benim için çok önemli bir çözümü yok mu ??

Onun bi çözümü yok kardeşim şimdilik öyle bi bug var dmodda bende çok uğraştımda olmadı ...
 
  • Beğen
Tepkiler: verynice

kim.ugrasir

Üye
S3 miniye bu sabah kurdum çok iyi gidiyor şu an memnunum rom çok iyi teşekkürler.

Edit: Haritalar yok kendisini eliyorum malesef :(
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: verynice
dejavuu41

dejavuu41

Üye
tek kelimeyle mükemmel çok kullanışlı. şarjda ve hızda gözle görülür bi artış oldu (telefona hard reset attığımdan mı bilmiyorum ama) gerçekten çok iyi :tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: verynice
theeternal

theeternal

Üye
bu internet paylaşımı isteyen arkadaşlar onun patchi varmış zaten haritalarda blackmarttan yada internetten apk sını bulup yüklesin sorunsuz :D
 

cagdashk

Üye
ya benim telefonda ekstradan sd kart yok . recovery mode ile yükleyebilirmiyim bu rom u?
 
Son düzenleme:

Ultraviolett07

Üye
4.2.1'e heves ettim hadi bakam nolcak :D
 

Benzer Konular



Üst Alt