zip olarak atacaksınız hocam.arkadaşlar karta hangi dosyayı atıyoruz . klasör olarak atıyorum fakat görmüyor Recovery Mode ' da . Hangisini atıp kurcam ?
Rica ederim.Teşekkür Ederim
Çıkacağını sanmıyorum hocam.gercekten güzel rom v7 si cıksa cok güzel olur zaten s3 mini icin fazla alternatif yok
bende sanmıyorum ama s3 mini güncelleme alır büyük ihtimal ondan sonra cıkarırlar romlarıÇıkacağını sanmıyorum hocam.
arkadaslr bn kurdum bunu hersy gayet iyi calisio ama tek bir sorunum var . internet dagiticimi aciyorum nette sıkıntı yk fakat karşı taraflar benim internetimi kullanmak için baglanamior . bu benim için çok önemli bir çözümü yok mu ??
Onun bi çözümü yok kardeşim şimdilik öyle bi bug var dmodda bende çok uğraştımda olmadı ...

evet yeni romlar cıkar yakında amaTüüüh Ozaman Çok kötü oldu bu Rom ya![]()
insevet yeni romlar cıkar yakında ama
insallah güzel bir 4.2.2 falan çıkar
valla olsa güzel olur kardeşminsallah güzel bir 4.2.2 falan çıkar
aynenvalla olsa güzel olur kardeşm
