minoo
Üye
yok şuan kimse gelmesin tartışmasız en iyi kadro.

bana qüven bzde zatenbaşkan açıklama yaptı teklif varmış robinho için beklemedeler![]()


Ins ben hakli cikarim![]()

aynen getirmek zor biraz çok para alıyor adam 28 milyon euroya gitmiş
![]()
Bu adam bu Performans'tan sonra ya 5 sene sonra geLir yada hiç geLmez..
