Robinho Beşiktaş'a gelecek mi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
:ehe yok şuan kimse gelmesin tartışmasız en iyi kadro.
 
Dracule Mihawk

Dracule Mihawk

Üye
:ehe yok şuan kimse gelmesin tartışmasız en iyi kadro.


Hacı ben messiyi başka bir takıma geLirmi demiştimde Uyarı aLmışım ve yorumum siLinmiş.. Messi'yi hiç beğenen birisi deiLim.. Forever C.RonaLdo :D
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
başkan açıklama yaptı teklif varmış robinho için beklemedeler:oke:
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
yok o adam çok para istiyormuş başkan öyle dedi bakalım indirim yaparsa birde sorun klüpteymiş adam gelecek yoksa:D
 
minoo

minoo

Üye
Bilqilerm saqlam minnoşum qüwen bna :eller: bk bi süre snra yeni aldk dye duyurcaklar :D
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
yok ya :ehe bağlantılara bak sağlam:D yürü be ama zor be kartal o adam
 
minoo

minoo

Üye
Ins ben hakli cikarim :D
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
tabiki orası öyle:D
 
Dracule Mihawk

Dracule Mihawk

Üye
Ins ben hakli cikarim :D

inşaLLah yine sen hakLı cıkarsın dediğin oLur ama.. Robinho seneLik 7 miLyon euro'dan asagı kazanan bir futboLcu değiL..
onu getirebiLmek için söLeniLdiği gibi bir sponsora ihtiyacımız var.. ayrıca BreziLya dünya kupasını kaLdırırsa şayet bu transferide unutaLım derim çünkü değeri artacak bizden kat kat zengin başka kLüpLer yakasını bırakmayacak.. bak eLano kendini katLadı.. Robinho'nun inanıLmaz performansı var bence.. ynede inş turnuva bitiminde bizim takıma geLir.. Schuster saoLsn :D
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
:ehe aynen getirmek zor biraz çok para alıyor adam 28 milyon euroya gitmiş ;)
 
Dracule Mihawk

Dracule Mihawk

Üye
:ehe aynen getirmek zor biraz çok para alıyor adam 28 milyon euroya gitmiş ;)

Herkese benden Bir Bardak buzLu su.. :vur Bu adam bu Performans'tan sonra ya 5 sene sonra geLir yada hiç geLmez..
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
:ehe katladı kendini diyosun
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
bizde istemiyorduk zaten öyle değil mi ? :ehe
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
:D tabi ya messi varkene
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt