cepringir
Üye
-
Konu Sahibi
-
2 tlcikYükleyip deneyelim oyun ücretsiz değilmi
işte o olmadı ücretli hiç bir oyuna ve uygulamaya sıcak bakmıyorum2 tlcik
Okadarda değilde en azından türk uygulama oyunların TÜRKİYE de ücretsiz olarak sunulması taraftarıyım.işte o olmadı ücretli hiç bir oyuna ve uygulamaya sıcak bakmıyorum
ne faydası yada farkı olacak dil ülke ayarlarından diğer ülkelerde Türkiye yapar ücretsiz indirir bizde aynen diğer ülkelerde ki ücretsiz olanları aynı şekilde yükleriz sorun 2000 tl verdiğimiz cihaza neden birde ücretle oyun alalım......Okadarda değilde en azından türk uygulama oyunların TÜRKİYE de ücretsiz olarak sunulması taraftarıyım.
Dün apple hakkında yapılan haberi görmediniz siz galibaha ama ?ne faydası yada farkı olacak dil ülke ayarlarından diğer ülkelerde Türkiye yapar ücretsiz indirir bizde aynen diğer ülkelerde ki ücretsiz olanları aynı şekilde yükleriz sorun 2000 tl verdiğimiz cihaza neden birde ücretle oyun alalım......
bize ne Apple storeden biz windowsphone kullanıyoruz ve buradan sorumluyuz.. Senin mantıkla birde androide bakmak lazım nerdeyse her şey ücretsizDün apple hakkında yapılan haberi görmediniz siz galibaha ama ?
EURO DOLAR Kurlanın artmasıyla 1 tl fazladan ödencek apple storede appstorede daha doğrusu.
iyi düşünmüşsünüz + oyunda güzel başarılarınn devamını dilerimYerli geliştirici oyunu olduğundan, daha çok kişiye ulaşması adına Windows Phone Genel bölümüne alınmıştır.
Google play dede ücret uygulamalar var geliştiricilerimiz emek veriyor bunun yaparken elektrik parası var kahve sigara parası var oooo herşey keşke ücretsiz olsa.ama sizde haksız değilsiniz karttaki para bitti 2 tl var istediğim oyun gelirse kalırım ortadaabize ne Apple storeden biz windowsphone kullanıyoruz ve buradan sorumluyuz.. Senin mantıkla birde androide bakmak lazım nerdeyse her şey ücretsiz
ben ücretli uygulama yok demedim tabiki googleplay da da var ama çok az.. ben kimsenin emeğine haksızlık etmem saygı duyarım ilk mesajmda dediğim gibi ücretli bir yüklemeye sıcak bakmıyorum özelliklede oyunlara...Google play dede ücret uygulamalar var geliştiricilerimiz emek veriyor bunun yaparken elektrik parası var kahve sigara parası var oooo herşey keşke ücretsiz olsa.ama sizde haksız değilsiniz karttaki para bitti 2 tl var istediğim oyun gelirse kalırım ortadaa
Ben denemedim ancak oyunu şeye benzettim adı neydi ımmm xxx adlı oyuna adı gelmedi aklıma roboskimi ne öyle birşey ama arkadaşı tebrik ediyorum yerli geliştiriclerimiz bizler için her zaman önemlidir.Güzel Oyun mu bari telefonda deyilim yükleyemedim
Alıntıma tercüman oldun hocamEkran görüntülerine bakınca "Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız" isimli oyunu çok andırıyor.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?