bu patırtıysa mırıldanmak istemiyorum ben azıcık gürültü olsun belki sesimizi duyarlar :yuru mobil olmasam Fear of the Dark ı paylaşırdımda :rock: Sanki ben mobil değilim:zzz: ayrıca fear of the dark'ı biliyoruz :D