Resimlerle Pearl Harbour Saldırısı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

thebora

Üye
    Konu Sahibi
Resimlerle Pearl Harbour Saldırısı
















 


kurt bey

kurt bey

Üye
bu saldırı olmasaydı onbaşı bill taylor efsaneside olmazdı
 

jöly

Üye
savaş ne kadar kötü bişii.....:(
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
evet çok kötü ama malesef bitmek bilmiyo bi türlü....:vur :vur :vur
 
Altun.

Altun.

Üye
ya ben ilk defa duydum bu pearl herboru bu ne savaşı yaa??
 

thebora

Üye
    Konu Sahibi
sevgili Chona,Pearl Harbour,hawaii adalarında bulunan Amerikan deniz üssüdür,
Japonlar,1941 yılında,ekonomik,askeri vs sebeplerden dolayı,bu Amerikan üssüne çok ani bir hava saldırısı düzenledi.Bu saldırı,Amerika nın 2. Dünya savaşına girmesine sebep oldu.Saldırıda Amerika,pek çok gemi ve asker kaybetti,Pasifik donanmalarının yarısı yok oldu,pek çok askeri havaalanıda bunlarla beraber tahrip oldu.Bu olay pek çok filmede konu olmuştur.
 
Altun.

Altun.

Üye
sevgili Chona,Pearl Harbour,hawaii adalarında bulunan Amerikan deniz üssüdür,
Japonlar,1941 yılında,ekonomik,askeri vs sebeplerden dolayı,bu Amerikan üssüne çok ani bir hava saldırısı düzenledi.Bu saldırı,Amerika nın 2. Dünya savaşına girmesine sebep oldu.Saldırıda Amerika,pek çok gemi ve asker kaybetti,Pasifik donanmalarının yarısı yok oldu,pek çok askeri havaalanıda bunlarla beraber tahrip oldu.Bu olay pek çok filmede konu olmuştur.

sağol thebora teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt