mastermlzm
Üye
Rehber Ile Ilgili Bir Sorun
arkadaşlar sx1 telefonum da , sim rehberlerini görme yetisi biraz az. tel rehberinde ki numaraların sim rehberlerine direk kaydı olabilirmi? başka bir telefona geçtiğimde bütün numaralarımın tel de (sx1) kalmasını engelleyebilirmiyim.
ve esas olarak mesajların ve karvizitlerin direk hafıza kartına atmak için yapabileceğim birşeyler var mı?
şimdiden tesekkürler
ve esas olarak mesajların ve karvizitlerin direk hafıza kartına atmak için yapabileceğim birşeyler var mı?
şimdiden tesekkürler
