REDSN0W 0.9.6b4 yayınlandı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
hakankurban

hakankurban

Üye
    Konu Sahibi
REDSN0W 0.9.6b4 yayınlandı
arkadaşlar 4.2.1 jailbreak yayı nlandı resimli anlatım yapacağım bekleyin

 


cptalperen

cptalperen

Üye
usta 4.2 jb de çıktı mı ?
 
hakankurban

hakankurban

Üye
    Konu Sahibi
bu zaten resimli anlattım forumda 4.2.1 ile 4.2 aynı
 
cptalperen

cptalperen

Üye
4.2 orjinalle demi dün çıkan resmi ile ? peki onda cydia sorunu var mı ?
 
hakankurban

hakankurban

Üye
    Konu Sahibi
yok sorun orjinal 4.2 anlattım ordan jb yapabilirsin
 
carantinas

carantinas

Üye
herhangi bi sorun yok ama tethered degil =) o yuzden her rebootta tethered yapmanız lazım redsnowla.

--------------- Ekleme ---------------

 
ism12

ism12

Üye
unlock hakkinda bi bilginiz var mi?
 
hakankurban

hakankurban

Üye
    Konu Sahibi
26 kasıma kadar çıkacak herhangi bir sorun çıkmazsa
 
ism12

ism12

Üye
hadi insallah.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt