redmi note 8 imei silinmesi

    Konu Sahibi
redmi note 8 imei silinmesi
s.a arkadaşlar



redmi note 8 kullanıyorum 2019 dan beri sıfır orjinal garantili almıştım





dün kendi kendine hat kesildi imei numarası telefondan silinmiş neden olabilir nasıl düzeltebiliirm
 
Imei atilmasi lazım, bunu evde yapabilir misiniz bilmiyorum.

Aleyküm selam bu arada
 
Aleykumselam. yeni çıkarttıkları kanun sonrası 6 aymı 1 yılmı ne sım kart takılmazsa ımeı siliniyor. ne kadar gereksiz birşey kendi ürünün köşede dursun etsin desen yok.
 
Tepkiler: XXXturi01, Dobraokuyucu ve derya1978
    Konu Sahibi
Aleykumselam. yeni çıkarttıkları kanun sonrası 6 aymı 1 yılmı ne sım kart takılmazsa ımeı siliniyor. ne kadar gereksiz birşey kendi ürünün köşede dursun etsin desen yok.
kenarda kalmıyor aynı telefonu 2019 dan beri kullanıyorum internete giriyorum konuşma yaptım son 1 haftadır
 
Tepkiler: 0sıfırcı ve Dobraokuyucu
kenarda kalmıyor aynı telefonu 2019 dan beri kullanıyorum internete giriyorum konuşma yaptım son 1 haftadır
O Zaman Birisi Kopyalamış Gİbi Duruyor. Faturası Varsa Üretici Fİrma İle GÖrüşün Olmadı
 
Tepkiler: XXXturi01, 0sıfırcı, derya1978 ve 1 kişi daha
Faturası varsa btkdan açılabiliyor sanirim
 
Tepkiler: XXXturi01 ve derya1978
teşekkürler

yeni telefon aldım

xioami redmi note 14 8 gb rom 256 gb hafıza
Arkadaş Pro Sunu Aldıda Bilmiyorum Kamerası 200 Mp Sözde Ama Benim 48 Mp İLe Aynı Geldi Kalıtesi Pek Fark Göremedim.Neyse Güle GÜle Kullanın
 
Tepkiler: derya1978

cyborg78

Üye
redmi not 8 bende de var 2022'den beri sim kard takmadım...arada uygulamaları güncelliyom internetten...evde duruyor... işe yarıyor bazen o telefonla annemle görüntülü konuşuyoruz ayarladım o telefona (eski skype) Teams ı faydası var işe yarıyor arada kullanmasamda
 
Tepkiler: derya1978, Dobraokuyucu ve 0sıfırcı
    Konu Sahibi
evdeki wifi bağlamıyor ki
 
Tepkiler: cyborg78 ve Dobraokuyucu
Modemi bozulmuştur telefonun eğer wifi de gormuyorsa
 
Tepkiler: derya1978
    Konu Sahibi
Hayırlı olsun hocam

 
Yeni cihazınız hayırlı olsun hocam.

Güle güle kullanmak dileğiyle🙂

Hocam telefonun sarjının hiç ellemeden gece 100 den sabah 77 ye inmesi yeni cihazlarda normaldir.

Yeni alındığı için güncellemeler yapıyor olabilir.

Yeni alındığı ve bu yüzden bataryasıda yeni olduğu batarya henüz tam olarak kalibre olmuş olmayabilir.

Cihazın şarjını tamamen (%0) bitirin ve tamamen dolana (%100) kadar sarj edin.

Bu işlemi 6 kere yapın.

Bataryanız kalibre olacaktır ve maksimum verimini güzel bir performans ile beraber verecektir.

Sonrada telefonun şarjını 20 ile 80 aralığında tutun daha sağlıklı olur pil ömrü uzar.

Bu arada hocam eski cihazın IMEI sorunu çözdünüz mü?
Mesaj birleştirildi:

Aleykumselam. yeni çıkarttıkları kanun sonrası 6 aymı 1 yılmı ne sım kart takılmazsa ımeı siliniyor. ne kadar gereksiz birşey kendi ürünün köşede dursun etsin desen yok.
Hayır IMEI silinmiyor.

Sadece kapatılıyor.

Yani BTK kara listeye alıyor.
Mesaj birleştirildi:

görüyor sonra kendi kendine bağlanmıyor
Yazılımsal olabilir WI-FI sorunu.

Telefonu sıfırla ya da ROM at.
Belki düzelir.

Veya donanımsaldır.

Ve yeni telefonlarda WI-FI entegresi ayrı değildir telefonda SoC adı verilen bir entegre vardır.

WIFI,Bluetooth,RAM,Anten,vb. gibi şeyler bu entegrede tümleşikdir.

Yani eğer WI-FI sorunu donanımsal ise ve dediğim gibi bir SoC entegresi üzerinde ise maalesef anakart değişmeden SoC sökülmesi profesyonel müdahaleler dışında imkansız olduğu için direk anakart değişimi gerekebilir.

Çok masraflı olur.

Anakart değişirsede IMEI sorunuda bir yandan kalkmış olur ama bir de.
 
Son düzenleme:
Tepkiler: derya1978
    Konu Sahibi
gerek yok eski telefonla uğraşmak