Clausius Clapeyron
Üye
Raporla Çalışmıyor
Raporlaya bastıktan sonra şikayetimi yazıyorum ama gönder deyince şu hata çıkıyor:
Bağlantı sunucu tarafından kesildi
Ulaşmaya çalıştığınız http://www.maxicep.com/forums/index.php?ac...5&p=252381&st=0 adresi, Şu anda kullanılabilir değil. Adresi doğru yazdığınızdan emin olup tekrar deneyiniz.
İnternet bağlantınızın etkin olduğuna emin olunuz ve aynı bağlantıyı kullanan öteki uygulamaların çalışıp çalışmadığını denetleyiniz.
Herhangi bir İnternet güvenlik yazılımının doğru ayarlanıp ayarlanmadığını ve olağan Web dolaşımına karışıp karışmadığını denetleyiniz.
Bir yerel ağ içindeki güvenlik duvarı arkasındaysanız ve bunun sorun yaratma olasılığı olduğunu düşünüyorsanız, sistem yöneticinize başvurunuz.
İnternete bağlanabilmek için vekil sunucu kullanmanız gerekmiyorsa, klavyenin F12 düğmesine basarak vekil sunucuları etkisiz duruma getirmeyi deneyiniz. Sonra sayfayı yenileyiniz.
opera 8,5 kullanıyorum
Bağlantı sunucu tarafından kesildi
Ulaşmaya çalıştığınız http://www.maxicep.com/forums/index.php?ac...5&p=252381&st=0 adresi, Şu anda kullanılabilir değil. Adresi doğru yazdığınızdan emin olup tekrar deneyiniz.
İnternet bağlantınızın etkin olduğuna emin olunuz ve aynı bağlantıyı kullanan öteki uygulamaların çalışıp çalışmadığını denetleyiniz.
Herhangi bir İnternet güvenlik yazılımının doğru ayarlanıp ayarlanmadığını ve olağan Web dolaşımına karışıp karışmadığını denetleyiniz.
Bir yerel ağ içindeki güvenlik duvarı arkasındaysanız ve bunun sorun yaratma olasılığı olduğunu düşünüyorsanız, sistem yöneticinize başvurunuz.
İnternete bağlanabilmek için vekil sunucu kullanmanız gerekmiyorsa, klavyenin F12 düğmesine basarak vekil sunucuları etkisiz duruma getirmeyi deneyiniz. Sonra sayfayı yenileyiniz.
opera 8,5 kullanıyorum
