Raporla Çalışmıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Clausius Clapeyron

Üye
    Konu Sahibi
Raporla Çalışmıyor
Raporlaya bastıktan sonra şikayetimi yazıyorum ama gönder deyince şu hata çıkıyor:

Bağlantı sunucu tarafından kesildi

Ulaşmaya çalıştığınız http://www.maxicep.com/forums/index.php?ac...5&p=252381&st=0 adresi, Şu anda kullanılabilir değil. Adresi doğru yazdığınızdan emin olup tekrar deneyiniz.
İnternet bağlantınızın etkin olduğuna emin olunuz ve aynı bağlantıyı kullanan öteki uygulamaların çalışıp çalışmadığını denetleyiniz.
Herhangi bir İnternet güvenlik yazılımının doğru ayarlanıp ayarlanmadığını ve olağan Web dolaşımına karışıp karışmadığını denetleyiniz.
Bir yerel ağ içindeki güvenlik duvarı arkasındaysanız ve bunun sorun yaratma olasılığı olduğunu düşünüyorsanız, sistem yöneticinize başvurunuz.
İnternete bağlanabilmek için vekil sunucu kullanmanız gerekmiyorsa, klavyenin F12 düğmesine basarak vekil sunucuları etkisiz duruma getirmeyi deneyiniz. Sonra sayfayı yenileyiniz.

opera 8,5 kullanıyorum
 


sambadisakkarit

Üye
Bende de Alıntı, Ayarlar ve Profil Seçenekleri çalışmıyor. Ayrıca sayfanın sol alt köşesinde "Bitti, ancak hatalar oluştu." yazıyor.
 
Zero

Zero

Üye
<div class='quotetop'>(_db_ &#064; Nov 30 2005, 02&#58;58 PM) [post=218077]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Raporlaya bastıktan sonra şikayetimi yazıyorum ama gönder deyince şu hata çıkıyor:

Bağlantı sunucu tarafından kesildi

Ulaşmaya çalıştığınız http://www.maxicep.com/forums/index.php?ac...5&p=252381&st=0 adresi, Şu anda kullanılabilir değil. Adresi doğru yazdığınızdan emin olup tekrar deneyiniz.
İnternet bağlantınızın etkin olduğuna emin olunuz ve aynı bağlantıyı kullanan öteki uygulamaların çalışıp çalışmadığını denetleyiniz.
Herhangi bir İnternet güvenlik yazılımının doğru ayarlanıp ayarlanmadığını ve olağan Web dolaşımına karışıp karışmadığını denetleyiniz.
Bir yerel ağ içindeki güvenlik duvarı arkasındaysanız ve bunun sorun yaratma olasılığı olduğunu düşünüyorsanız, sistem yöneticinize başvurunuz.
İnternete bağlanabilmek için vekil sunucu kullanmanız gerekmiyorsa, klavyenin F12 düğmesine basarak vekil sunucuları etkisiz duruma getirmeyi deneyiniz. Sonra sayfayı yenileyiniz.

opera 8,5 kullanıyorum
[/b][/quote]

Raporla fonksiyonunda herhangi bir sorun yok, yaşadığınız problem tamamen bağlantıyla ilgili. Opera ile sık sorun yaşıyorsanız Başka bir tarayıcı (Mozilla, IE) kullanabilirsiniz. Daha önceki bir sorunuzu yanıtlarken de belirtmiştim, siteye girişte sorun yaşıyorsanız veya bu tip kopmalar oluyorsa Çıkış yapıp tüm tarayıcı belleğini , geçmiş, cookie bilgilerini silin, mümkünse bağlantınızı resetleyin..

<div class='quotetop'>(sambadisakkarit &#064; Nov 30 2005, 03&#58;01 PM) [post=218080]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Bende de Alıntı, Ayarlar ve Profil Seçenekleri çalışmıyor. Ayrıca sayfanın sol alt köşesinde "Bitti, ancak hatalar oluştu." yazıyor.
[/b][/quote]

Bahsettiğiniz fonksiyonlar sorunsuz olarak çalışmaktadır. Bağlantı yada tarayıcı kaynaklı geçici problemler ortaya çıkmış olabilir..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt