man20
Üye
ram'im hakkında bi sorum var bi bakın lütfen :/
arkadaşlar ben RAMblow Pro programını indirdim girdim içine. altta 3 tane 3'lü nokta var 2. 3'lü noktaya tıkladığımda yani perform memory cleanup 'a tıkladığımda açık olan programları vs. kapatıo ama ram'im max 119,21 mb, min 117,57 mb arasında oluo. üstelik terminate dedikten sorada hala 5 tane uygulama açık gözüküo ekranda, onlar silinmio.( o 5 uygulama şunlar: giriş ekranı, QTAppBooster, Data Counter Widget, screensaver, fsmailserver). nie bu kadar az gösterio ram'im sizinkide böle mi?
