ram'im hakkında bi sorum var bi bakın lütfen :/

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
man20

man20

Üye
    Konu Sahibi
ram'im hakkında bi sorum var bi bakın lütfen :/
arkadaşlar ben RAMblow Pro programını indirdim girdim içine. altta 3 tane 3'lü nokta var 2. 3'lü noktaya tıkladığımda yani perform memory cleanup 'a tıkladığımda açık olan programları vs. kapatıo ama ram'im max 119,21 mb, min 117,57 mb arasında oluo. üstelik terminate dedikten sorada hala 5 tane uygulama açık gözüküo ekranda, onlar silinmio.( o 5 uygulama şunlar: giriş ekranı, QTAppBooster, Data Counter Widget, screensaver, fsmailserver). nie bu kadar az gösterio ram'im sizinkide böle mi?
 


[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
onları kaldıramazsın telefonun vidgetlerın çalisması icın gereklı bıtanesı ekrandakı vıdgetlerı yönetıyor
 
TheMadness

TheMadness

Üye
fsmailserver kapatılıyor FE Pro'dan. Her şey kapatılıyor ama restart atıyo akncapsrv kapatınca.
 
man20

man20

Üye
    Konu Sahibi
onları kaldıramazsın telefonun vidgetlerın çalisması icın gereklı bıtanesı ekrandakı vıdgetlerı yönetıyor
peki senin ram'inde terminate dedikten sonra max 119,21 mb mı gösterio?
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
kaldırmaya gerek yok o zaman telefon işini biliyor benım 143 le 148 arasında öynuyor
 
man20

man20

Üye
    Konu Sahibi
kaldırmaya gerek yok o zaman telefon işini biliyor benım 143 le 148 arasında öynuyor
ya zaten o 5 uygulamayı kapatmaya çalışmıorum. benim için önemli olan nie ram'im max 119,21 mb oluo. nie bu kadar az :/
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
ben handy taskman kullanıyorum onda yazdigım gıbı gosterıyo ramblow pro denemedım ama belkı yanlış gosterıyo olabilir
 
man20

man20

Üye
    Konu Sahibi
ben handy taskman kullanıyorum onda yazdigım gıbı gosterıyo ramblow pro denemedım ama belkı yanlış gosterıyo olabilir
hmmm bide onu deniyim bakalım onda ne yazcak

----------Eklendi @ 21:07:21 ---------- Yazıldı @ 20:57:42 ----------

üfff o programda da ram'im 117 gözüküo :/ arkadaşlar bu soruna bi çözüm varmıdır? herkesin 130-140 'lardayken benimki nie max 119 ?? :/
 
DxTR90

DxTR90

Üye
hmmm bide onu deniyim bakalım onda ne yazcak

----------Eklendi @ 21:07:21 ---------- Yazıldı @ 20:57:42 ----------

üfff o programda da ram'im 117 gözüküo :/ arkadaşlar bu soruna bi çözüm varmıdır? herkesin 130-140 'lardayken benimki nie max 119 ?? :/

o kadar düşük olmaması gerek.. cihaz belleli dimi??
 
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
140 dan aşağı inmiyo e7 hard format atmıştım.. 35 uygulama açtım 110 mbta düştü
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
hmmm bide onu deniyim bakalım onda ne yazcak

----------Eklendi @ 21:07:21 ---------- Yazıldı @ 20:57:42 ----------

üfff o programda da ram'im 117 gözüküo :/ arkadaşlar bu soruna bi çözüm varmıdır? herkesin 130-140 'lardayken benimki nie max 119 ?? :/

telınde neler yuklu yazarmısın
 
omeren313

omeren313

Üye
bnmkide 124 mb en fazla ama ama 10 tane hd oyun yuklu belki sendede warsa ondandr
 
man20

man20

Üye
    Konu Sahibi


telınde neler yuklu yazarmısın
nerdeyse hepsi oyun ama yinede yaziyim hepsini. angry birds, asphalt 6, atom bebek, bejeweled 2, block breaker 3, brain cube oyunu, doodle jump, fruit ninja, moto x mayhem, speedx, okey, battery monitor 2, bluetooth aç/kapa widgetı, camEfx, cameralover, camera pro, data counter widget, swype, hava durumu widgetı, mobil veri izleyici widgetı hepsi bu kadar.
 

emrelives2

Üye
Sana playstation5 olsa fayda etmez :=)
 
SilentOne

SilentOne

Üye
o değilde kardeşim sen bidaha güncelle telefonunu bnce
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
ram optiminizasyonu ile ilgili hiç bir uygulama kullanmıyorum ne zaman baksam kullanılan 105 ile 110 arası boşta 145 ile 150 arası ram konusunda hiç sıkıntım olmadı ha bu arada çok ram kullanmasını dert etmeyin iyi birşeydir. ama aynı orantıda ramı kullanan bir program doğal olarak işlemciyede bir el atacağı için bu dert olabilir şarj konusunda....
aynı anda ram kaç olursa olsun işlemci ekran açıkken % 20 civarı kapalı iken tahminen % 5 civarı ise sorun yok ....
 
man20

man20

Üye
    Konu Sahibi
Bu kadar çok oyunum olduğu için mi ram azaldı acaba. ama çalıştırmadığım sürece ram azalmaz değilmi?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt