d2w
Üye
Ram ve Ekran kartı Yükseltme
ram ve ekran kartı almayı düşünüyorum pc özellikleri intel(R) Pentium(R) 4CPU 3.06GHz 3.06 Ghz, 256 MB RAM ( casper )
2 gb ram ve 1 gb ekran kartı almak için hangi marka hangi standartta kaçıncı seviye de ki parçalar benim pc ye uygun olur ?? yada gitsem rastgele alsam sorun olurmu
hiç bir bilgim yok bu konuda yardımcı olursanız sevinirim 
--------------- Ekleme ---------------
BK-ATI VER008.048I.006.000 EKRAN kartı :S
2 gb ram ve 1 gb ekran kartı almak için hangi marka hangi standartta kaçıncı seviye de ki parçalar benim pc ye uygun olur ?? yada gitsem rastgele alsam sorun olurmu
hiç bir bilgim yok bu konuda yardımcı olursanız sevinirim 
--------------- Ekleme ---------------
BK-ATI VER008.048I.006.000 EKRAN kartı :S
