hakacoo_1
Üye
Ram i en yüksek Nokia hangisi
arkadaslar nokia 3230 kullanıyorum 512 hafıza kartı aldım cok oyun yuleyeyım dıye ama 5 10 tane oyun yukledıkten sonra baska oyun calıstırmıyor yeterlı hafıza yok dıyor sanırım bunun nedenı tel.in ram.inden kaynaklanıyor peki ram.i yukseltme gıbı bır yolumuz olmadıgına gore ne yapmamız gerekıyor n-gage tel.lerden en ıyısı hangısı ram.lari nasıl
